Erfaringer med IKEA tremmesenge søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

FamilenStorm

Miss Church skriver:

Ja det er jo nemlig det  

Sengetøj skrifter jeg ofte under alle omstændigheder, så det er jo ikke rigtig så meget anderledes. Men vil gerne gøre en ekstra indsats i håb om at nedsætte risikoen

Lige præcis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Nea85

Miss Church skriver:

Dejligt at høre! 

Jeg må lige ind og lure på IKEA.dk  

Hvilken sengerand har du til? Er det en fra IKEA eller passer andre også? 

Vi er i hvert fald rigtig tilfredse
Sengeranden er fra babysam, og den passer helt fint. Den er også lidt tykkere end den ude fra IKEA

Anmeld

21. oktober 2012

TeamRocket

tarkoflen skriver:

Må jeg spørge, hvad du synes forskellen er?

Ikeas virker knap så robust og bunden er tyndere, tror den er fin nok til baby men min store voldsomme dreng på 2 år ville jeg ikke putte i den :-)

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Nea85 skriver:

Vi er i hvert fald rigtig tilfredse
Sengeranden er fra babysam, og den passer helt fint. Den er også lidt tykkere end den ude fra IKEA

Skønt

Ja jeg synes nemlig også de ser meget tynde ud - men har kun set dem på nettet. Tror vi smutter i Babysam efter en sengerand også

Anmeld

21. oktober 2012

Nea85

Miss Church skriver:

Skønt

Ja jeg synes nemlig også de ser meget tynde ud - men har kun set dem på nettet. Tror vi smutter i Babysam efter en sengerand også

Jeg ved ikke hvor meget tykkelsen betyder, men jeg ville gerne have en med nogle farver, og jeg gad ikke til at sy selv

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Nea85 skriver:

Jeg ved ikke hvor meget tykkelsen betyder, men jeg ville gerne have en med nogle farver, og jeg gad ikke til at sy selv

Det ved jeg heller ikke, men forestiller mig at det er godt med lidt polstring  

Vi ser om vi kan finde nogle vi kan li', ellers syr jeg selv. Men mon ikke vi kan finde nogle fine

Anmeld

21. oktober 2012

Hailiesmom11

Miss Church skriver:

Hvad skulle vi dog gøre uden IKEA? hehe

Jeg har nu forelsket mig i et puslebord fra Babysam, som jeg tror det bliver. Men vi har jo go' tid til at kigge os omkring endnu 

Heh ja hvad skulle vi dog gøre...
De har heller ikke noget tilsvarende til vores længere

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

TeamRocket skriver:

Ikeas virker knap så robust og bunden er tyndere, tror den er fin nok til baby men min store voldsomme dreng på 2 år ville jeg ikke putte i den :-)

Ok tak

Anmeld

21. oktober 2012

Nea85

Miss Church skriver:

Det ved jeg heller ikke, men forestiller mig at det er godt med lidt polstring  

Vi ser om vi kan finde nogle vi kan li', ellers syr jeg selv. Men mon ikke vi kan finde nogle fine

Jeg synes, de har et bredt udvalg i babysam i hvert fald. Vi købte en fra Vanilla med striber, som både passer til dreng og pige

Anmeld

21. oktober 2012

modesty

Miss Church skriver:

Er der nogle som har erfaringer med IKEA's tremmesenge og madrasser? 

Vi ville egentlig have en Leander seng, men eftersom der er to prinsesser i maven, har vi revurderet vores tanker lidt Vi har kigget lidt på tremmesenge fra IKEA og synes egentlig at de er meget fine og der ser ud til at de kan de ting vi har brug for, ift. bunden, som kan hæves. 

Har du erfaringer med deres senge om madrasser, må du meget gerne dele dem med mig  

Vi har arvet en IKEA tremmeseng (som er blevet brugt til tre børn før vores) og købt en ny madras til den, også fra IKEA. Det fungerer fint og sengen er i super stand selvom den er brugt så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.