Erfaringer med IKEA tremmesenge søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

TeamRocket

Vi har lige købt en hvid træ ikea tremmeseng. Den virker ok, men ikke så god som den vi har fra babysam til storebror :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hmm det ved jeg faktisk ikke... Men mon ikke den har standartmål? Håber en anden kan svare på det, for det vil jeg da faktisk også gerne vide

Jeg har spurgt en anden også, så håber hun kan svare på det Så må du lige læse med 

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

TeamRocket skriver:

Vi har lige købt en hvid træ ikea tremmeseng. Den virker ok, men ikke så god som den vi har fra babysam til storebror :-)

Nej okay. Det ville også næsten være underligt, hvis det var samme kvalitet 

Men tak for dit svar! Det skal hvert fald med i overvejelsen

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Jeg har spurgt en anden også, så håber hun kan svare på det Så må du lige læse med 

Hmm tjekkede lige længden på IKEAs egen sengerand er 374 cm og sebras er kun 360 cm, så man kan desværre nok ikke bruge dem

Anmeld

21. oktober 2012

tarkoflen

TeamRocket skriver:

Må jeg spørge, hvad du synes forskellen er?

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hmm tjekkede lige længden på IKEAs egen sengerand er 374 cm og sebras er kun 360 cm, så man kan desværre nok ikke bruge dem

Nej det kan man nok ikke så  Men kan se på IKEA's hjemmeside, at man kan få en i helt hvid. Så kan man jo bare sy et etui til at komme den i. Det kan da ikke være så svært?  Vi har jo go' tid 

Anmeld

21. oktober 2012

Maise86

Miss Church skriver:

Super  

Jeg tror også vi vælger en IKEA-seng. De har nu mange gode ting til næsten ingen penge! 

I har ikke problemer med lagner fx? Skal de købes i IKEA, eller passer andre mærker også?

De er nemlig super fine til en god pris!

Lagner har vi købt i babysam og de passer så det er almindelig størrelser

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Maise86 skriver:

De er nemlig super fine til en god pris!

Lagner har vi købt i babysam og de passer så det er almindelig størrelser

Nej hvor dejligt. Det var nemlig en af de ting, som jeg tænkte, at der nok ikke ville passe sammen. 

Hvad med sengerand? 

Anmeld

21. oktober 2012

Hailiesmom11

Vi har også en tremmeseng fra IKEA de har ikke modellen længere, men den minder lidt om den der hedder SUNDVIK og vi har været enormt glade for den, madrassen er en VYSSA VECKERT.. Vi har været meget glade for begge dele.. Der kan sagtens bruges andre lagner end dem fra ikea og vi ha en sengerand fra babysam og den passer helt fint..

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Hailiesmom11 skriver:

Vi har også en tremmeseng fra IKEA de har ikke modellen længere, men den minder lidt om den der hedder SUNDVIK og vi har været enormt glade for den, madrassen er en VYSSA VECKERT.. Vi har været meget glade for begge dele.. Der kan sagtens bruges andre lagner end dem fra ikea og vi ha en sengerand fra babysam og den passer helt fint..

Hvor er det skønt at høre! Alle mine bekymringer er væk, med alle de gode erfaringer i har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.