Erfaringer med IKEA tremmesenge søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Hailiesmom11

Miss Church skriver:

Hvor er det skønt at høre! Alle mine bekymringer er væk, med alle de gode erfaringer i har 

Vi har også puslebord fra ikea og er også superglade for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Miss Church

Hailiesmom11 skriver:

Vi har også puslebord fra ikea og er også superglade for det

Hvad skulle vi dog gøre uden IKEA? hehe

Jeg har nu forelsket mig i et puslebord fra Babysam, som jeg tror det bliver. Men vi har jo go' tid til at kigge os omkring endnu 

Anmeld

21. oktober 2012

FamilenStorm

Miss Church skriver:

Fantastisk! 

Nu falder alle brikkerne bare på plads for mig hehe

Hvor dejligt... Er altid skønt at kunne spare lidt penge uden man føler man går for meget på kompromi

Anmeld

21. oktober 2012

Maise86

Miss Church skriver:

Nej hvor dejligt. Det var nemlig en af de ting, som jeg tænkte, at der nok ikke ville passe sammen. 

Hvad med sengerand? 

Der har jeg en fra smallstuff og den passer desværre ikke helt. Den er ca 10 cm for lang, men det lever jeg med

Man kan også få nogle fine nogle i IKEA som jo så passer perfekt

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

FamilenStorm skriver:

Hvor dejligt... Er altid skønt at kunne spare lidt penge uden man føler man går for meget på kompromi

Ja nemlig Og synes at det er vigtigt med en god madras, så det er bare fantastisk at de passer 

Anmeld

21. oktober 2012

FamilenStorm

Fantastisk! 

Nu falder alle brikkerne bare på plads for mig hehe

Ved ikke om man kan med de andre senge... Men den fra Ikea kan du også pille den ene side af, når de bliver så gamle engang, og så købe en sengehest.. Så kan de selv kravle op og ned i senge, så man ikke skal løfte dem, når de begynder at have 10+ kilo på bagen

Sammentidig gær det dem også lidt klar til en junioerseng, i og med at de sover i deres vante seng uden tremmer og vænner sig til det inden de kommer over i en større... Bare lidt bonusinfo

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Maise86 skriver:

Der har jeg en fra smallstuff og den passer desværre ikke helt. Den er ca 10 cm for lang, men det lever jeg med

Man kan også få nogle fine nogle i IKEA som jo så passer perfekt

Okay - det er til at overleve Det var mere træls hvis den var for kort. 

Ja det har de sikkert. Dem vil jeg også lige kigge på, inden vi tager en endelig beslutning

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

FamilenStorm skriver:

Ved ikke om man kan med de andre senge... Men den fra Ikea kan du også pille den ene side af, når de bliver så gamle engang, og så købe en sengehest.. Så kan de selv kravle op og ned i senge, så man ikke skal løfte dem, når de begynder at have 10+ kilo på bagen

Ja det er der hvert fald en af dem som kan Det har jeg nemlig set. Det er altså også smart! 

Anmeld

21. oktober 2012

Møn-Mor

Jeg har denne tremmeseng fra IKEA:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50208366/

- og til denne har jeg en Vanilla sengerand fra Babysam/Kære Børn (den med køer på).

Jeg har denne madras fra IKEA, som er super kvalitet
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40150182/

- jeg har med vilje valgt en madras uden fjedre for babyer (og små børn) er for lette til at kunne udnytte fjedrenes egenskaber.

Jeg har denne puslereol fra IKEA og er godt tilfreds:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S29828090/

Anmeld

21. oktober 2012

FamilenStorm

Miss Church skriver:

Ja nemlig Og synes at det er vigtigt med en god madras, så det er bare fantastisk at de passer 

Ja sådan har jeg det også - og kan også godt lide at den er allergi venlig da vi har allergi i familien... Så hellere være lidt på forkant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.