Frk.S skriver:
Man kan da godt have udvidelsesveer, presseveer, kæmpe for at få barnet ud OG så alligevel ende med KS. (som i øvrigt ikke er nogen dans påroser). Jo tak, jeg fik hele pakken. 
Når det så er sagt, så har jeg også lidt svært ved at sige at jeg har født. Jeg har været i fødsel men jeg fik ikke den sidste del af en normal vaginal fødsel med. Og indrømmet.... jeg kan da godt føle mig snydt for den del. Men så kigger jeg på min skønne datter og priser mig lykkelig over at de fik hende ud i god behold.
Men det er da fint hvis man vil kalde det en fødsel. Har meget svært ved at forstå hvorfor nogen kan blive stødt over det. Det lugter lidt af, at man ikke synes KS er en værdig måde at få sit barn til verden... og det er sgu ikke så fedt når man ikke har haft noget valg.
ja netop, også det jeg skriver, men igen, så har du jo desværre ikke født , barnet er ikke kommet ud af dig forneden, og som en også har citeret herinde, har man ikke født før man har fået barnet igennem fødselskanalen...
jeg kan godt forstå man gerne vil sige at man har født når man har fået ks, og fred være med det, men rigtigt er det ikke.
er ked af at høre om din oplevelse, frygter det selv, for hvis man først har døjet med veerne osv , må det virkelig være trist ikke selv at kunne det sidste..
men som sagt tidligere , det vigtigste er at de kære små er sunde og raske, og ikke hvordan de er kommet til verden.
lige meget hvordan barnet er kommet ud, den ene eller anden vej er det stadig et dejligt barn som er helt jeres egen, som det os er ved normal fødsel. der er der ingen forskel 
Anmeld