Kan man kalde det en fødsel ??? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Tulle83

MariaKyedDK skriver:

hold nu op, forstår du ikke hvad jeg skriver.... ?????????

det du lige har skrevet nu, er præsis det samme jeg skriver , bare med andre ord... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeg nægter at tro at i ikke fatter hvad jeg mener, men bare gerne vil være super irriternde.

så stop nu ik... dette er kun for at provokere mig, og du læser jo ik hvad jeg skriver, for det er det samme du skriver...

Hvis du mener vi skriver det samme, forstår jeg bestemt ikke hvad du skriver, nej!

Det er ikke for at irritere dig, hvrofor skulle jeg dog det, det er en diskussion mellem 2 mennesker...?

Når du skriver, at kvinder der har fået KS bare skal vide at de IKKE har født, selvom de selv mener det, bliver jeg irriteret og tilmed stødt, om man vil! For der krænger du en mening ned over andre, og det er netop påstande som dine, der kan forsage at kvinder ser ned på sig selv! Det synes jeg er ærgerligt. 

Du kan have din mening og jeg min, men vi kan da aldrig tillade os at krænge den mening ned over andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Jeg forstår godt hva du skriver, og tror endelig også at i, i bund og grund er enig! Jeres diskusion er vist bare gået lidt i hårknude! Vh stine

ja..

tror mere det handler om at man ikke vil forstå det, og gerne vil blive ved med at køre diskotionen og det gider jeg bare ikke,...

men dejligt du kan se hvad jeg skriver

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MariaKyedDK skriver:

ja..

tror mere det handler om at man ikke vil forstå det, og gerne vil blive ved med at køre diskotionen og det gider jeg bare ikke,...

men dejligt du kan se hvad jeg skriver

Ja og nu har jeg prøvet begge dele, så føler mig på ingen hverken stødt eller snydt. Der ska altid være plads til uenighed! Vh stine

Anmeld

10. oktober 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja og nu har jeg prøvet begge dele, så føler mig på ingen hverken stødt eller snydt. Der ska altid være plads til uenighed! Vh stine

det er jeg absolut glad for du ikke føler, for det er på ingen måde det jeg prøver på... 

Go Onsdag til dig

Anmeld

10. oktober 2012

MariaKyedDK

Tulle83 skriver:

Hvis du mener vi skriver det samme, forstår jeg bestemt ikke hvad du skriver, nej!

Det er ikke for at irritere dig, hvrofor skulle jeg dog det, det er en diskussion mellem 2 mennesker...?

Når du skriver, at kvinder der har fået KS bare skal vide at de IKKE har født, selvom de selv mener det, bliver jeg irriteret og tilmed stødt, om man vil! For der krænger du en mening ned over andre, og det er netop påstande som dine, der kan forsage at kvinder ser ned på sig selv! Det synes jeg er ærgerligt. 

Du kan have din mening og jeg min, men vi kan da aldrig tillade os at krænge den mening ned over andre...

Og det gør jeg heller ikke !

Anmeld

10. oktober 2012

Rikke S

Jeg har fået 2 AK, da mit blodtryk desværre er faldet voldsomt under begge fødsler. Begge gange har jeg været næsten helt åben, jeg har oplevet både pluk-veer, vandafgang, tiltagende veer og presseveer, men nej, jeg har desværre ikke selv født mine drenge og føler mig snydt for oplevelsen, til trods for at jeg selv har undfanget, båret på dem og oplevet aktivt fødselsforløb. Men selvom de er født ved KS og jeg ikke selv har født dem, hilder jeg ikke mindre af dem, end hvis jeg havde født vaginalt. De er jo stadig mine og samme skønne blanding af min mand og mig, som hvis jeg selv havde født dem .

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MariaKyedDK skriver:

det er jeg absolut glad for du ikke føler, for det er på ingen måde det jeg prøver på... 

Go Onsdag til dig

Lige over! Vh stine

Anmeld

12. oktober 2012

MariaKyedDK

Rikke S skriver:

Jeg har fået 2 AK, da mit blodtryk desværre er faldet voldsomt under begge fødsler. Begge gange har jeg været næsten helt åben, jeg har oplevet både pluk-veer, vandafgang, tiltagende veer og presseveer, men nej, jeg har desværre ikke selv født mine drenge og føler mig snydt for oplevelsen, til trods for at jeg selv har undfanget, båret på dem og oplevet aktivt fødselsforløb. Men selvom de er født ved KS og jeg ikke selv har født dem, hilder jeg ikke mindre af dem, end hvis jeg havde født vaginalt. De er jo stadig mine og samme skønne blanding af min mand og mig, som hvis jeg selv havde født dem .

selvfølgelig er de det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.