Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dejligt at alt er som det skal være
Håber også mutti har det godt
Kh.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt at de har det godt de 3 små
Stort tillykke med de 3 små mirakler
Tillykke
Jeg synes også det er godt at du lige kan give dem, der sagde at du er fake, røde ører ved at blive her
Kæmpe stort tillykke med de 3 mirakler
Hvor er det vildt at de er hjemmelavede!
Nadia&Daniel skriver: Stort TILLYKKE (X 3) Og så vil jeg gerne "sige" en ting: det er SUPER dejligt at du er blevet på siden, tros alt det folk skrev til dig i den anden tråd. Er glad for at du vælger at blive, og glæder mig til at "høre" mere fra dig, både i form af update, billeder, FB og flere billeder..
Stort TILLYKKE (X 3)
Og så vil jeg gerne "sige" en ting: det er SUPER dejligt at du er blevet på siden, tros alt det folk skrev til dig i den anden tråd. Er glad for at du vælger at blive, og glæder mig til at "høre" mere fra dig, både i form af update, billeder, FB og flere billeder..
Sikke et billede, og dem har I lavet!!
Flot billede Det bliver hyggeligt at følge den lille bande Er det pga. risiko for transfusions syndrom at I skal følges så tæt?
Laulund87 skriver: Tillykke Jeg synes også det er godt at du lige kan give dem, der sagde at du er fake, røde ører ved at blive her
brummeline skriver: hejsa her er en lille trillinge update. vi har været til scanning i går den 28 sep. for at se om de små har det godt. de har det alle godt, og vokser fint, de er ca 9 cm nu. vi er 13 +1 uge henne nu, vi skal foresætte til scanning hver anden uge og senere i graviditeten hver uge. men vi fik taget et super godt billede hvor man kan se hovederne på dem alle, de ligger lidt oven på hinanden
hejsa her er en lille trillinge update. vi har været til scanning i går den 28 sep. for at se om de små har det godt. de har det alle godt, og vokser fint, de er ca 9 cm nu. vi er 13 +1 uge henne nu, vi skal foresætte til scanning hver anden uge og senere i graviditeten hver uge. men vi fik taget et super godt billede hvor man kan se hovederne på dem alle, de ligger lidt oven på hinanden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128