M (: skriver:
Vidste ikke, at man ikke må spise carpaccio - er det fordi kødet er rådt eller? Man må altså gerne spise røget laks (det er jo ikke længere rå pga. røgningen), man må bare ikke spise rå fisk, hvis det ikke har været frosset ved -18 grader i mindst 24 timer.. Så det var da ærgeligt at du ikke bare guflede løs!
Ja, det er sjovt at man fejrer store nyheder med alkohol, og så er det bare ærgeligt ikke at kunne være med.. Min kæreste og jeg fejrede nyheden med en sodavandsis på en spejderlejr, den formiddag jeg testede positiv! 
Rommen er da det værste, så mon ikke det burde kunne lade sig gøre? Nogen der har en gemmentestet opskrift? Jeg har aldrig selv lavet en mojito - hverken med eller uden alkohol.. 
Carpaccio er fordi det er råt kød

øv jeg eeeeelsker det ellers!
Det med røget fisk fandt en veninde i den der libero bog man får ved lægen, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det! Typisk! Har googlet lidt og koldrøget fisk må man i hvert fald ikke spise...
Altså en mojito er jo bare mynte, rørsukker, lime, rom og noget sodavand eller danskvand, så det er jo bare at smage sig lidt frem
Anmeld