M (: skriver:
Heldigvis er der ikke så mange der blander sig negativt ENDNU, men er sikker på at det nok skal komme.. Og kan sagtens nikke genkendende til frøken modsat følelsen - sådan har jeg det, når folk vil "bestemme" f.eks. navnet på vores kommende barn. Selvom det er et navn jeg egentlig godt kan lide, kan jeg godt have trang til at vælge det fra, bare fordi jeg SELV vil bestemme.. 

Nej, men det er da fint at have overvejet om man har lyst, og så tage den derfra, når man står i situationen. Kan heller ikke udelukke at jeg tager et sip champagne til kransekagen ved midnat nytårsnat - drikker ikke et glas, for er egentlig ikke vild med champagne, men jeg synes det hører sig til.. Jeg drikker ikke rødvin, så juleaften behøver jeg ikke tage stilling til 
Ja, bruger da også streg og måske en glimmerpudder i stedet, hvis jeg skal i byen og være party-uartig 
Hahaha, fedt, så føler jeg mig ikke alene..
Alene af den grund kommer vores pige IKKE til at hedder Viktoria. For ligepludselig er svigermor og svigerfar begyndt at kalde lillepigen det og så er navnet bare helt ude af mit sind.

Slevom jeg ret godt kan lide det. :/
Nej, drikker heller aldrg et helt glas champagne.. Det er som du siger bare noget der hører sig til - kl. 00 billedet.

Jeg drikker heller ikke rødvin. FØJ, men verdi, me like - til ALT:

hihi, ja, hvorfor ikke.. bare fordi vi er gravide behøver vi jo ikke at ligne øv og bøv.
Anmeld