Lyst til det forbudte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Miss BananaHammock

Til vores bryllups havde jeg også lyst til alt det de andre fik - så jeg tog et lille glas rødvin til at skåle i og det smagte slet ikke godt som det før jeg blev gravid, så det kurrerede min lyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Nummer to?? Skal ikke have flere børn med ham haha..

den næste skulle gerne blive en dreng - men en dreng kan da snildt hedde Maiken

Jeg ved da ikke hvad du vil dele med mig - mavebilleder??

Hahaha, nej, okay

Jamen, du er nødt til at få tre så..

De ligger da allerede på min profil - og hvis du er sød, kan du måske få en kode

Anmeld

27. september 2012

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Til vores bryllups havde jeg også lyst til alt det de andre fik - så jeg tog et lille glas rødvin til at skåle i og det smagte slet ikke godt som det før jeg blev gravid, så det kurrerede min lyst.

Det kan jeg godt forstå! Hvis man ikke må drikke et glas rødvin til sit bryllup, hvornår må man så? 

Anmeld

27. september 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Hahaha, nej, okay

Jamen, du er nødt til at få tre så..

De ligger da allerede på min profil - og hvis du er sød, kan du måske få en kode

HVIS jeg er sød?? Jeg er da den sødeste!!! igå!

Anmeld

27. september 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

HVIS jeg er sød?? Jeg er da den sødeste!!! igå!

Haha, jo da!

Anmeld

27. september 2012

MorDk

Lahn11 skriver:

En kold nisseøl  

Sådan en drak jeg sidst i min graviditet.... MAM MAM... Skulle ha risengræd nemlig... så kunne ikke dy mig!

Anmeld

27. september 2012

baby012

MorDk skriver:

Sådan en drak jeg sidst i min graviditet.... MAM MAM... Skulle ha risengræd nemlig... så kunne ikke dy mig!

der er heller ikke så meget alkohol i at det gør skade  

kan desværre ikke lide øl, så her er det kun børne champange 

Anmeld

27. september 2012

FrkZier

M (: skriver:

Er energidrik forbudt? Hvorfor? Er der ikke bare koffein i?

jo, men MEGET koffein..

man anbefaler maks 3 kopper kaffe pr dag for en gravid - og i en energidrik er der noget der svare til 30 kopper kaffe i

Anmeld

27. september 2012

Muhmi

Kan ikke fortælle dig hvor mange gange jeg har haft lyst til at drikke mig en iskold bailey mens jeg sidder på komogvind.dk og spiller yatzy eller unos... Men det er mange gange!! 

Har også virkelig meget lyst til at åbne en flaske asti og sidde og hygge med manden med jordbær og stearinlys men nopes.. Heller ikke...

Drikke et glas kold hvidvin... Nopes heller ikke....

Og jeg drikker normalt ikke særlig meget, men jeg nyder bestemt et lille glas bailey en gang imellem og nogle gange også et glas hvidvin, når jeg ikke er gravid... Men nu hvor jeg er gravid har jeg bare endnu mere lyst til det forbudte

Drikker mig et glas asti til nytår og måske et lille glas rødvin til juleaften, men ellers rører jeg ikke alkohol i mine graviditeter

Anmeld

27. september 2012

M (:

FrkZier skriver:

jo, men MEGET koffein..

man anbefaler maks 3 kopper kaffe pr dag for en gravid - og i en energidrik er der noget der svare til 30 kopper kaffe i

Aaaaarh, på den måde Havde ikke lige overvejet det, da jeg hverken drikker kaffe eller energidrik! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.