Lyst til det forbudte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja meget..

Synes det er op til folk. men tror heller ikke vi selv kommer til det.. Men folk skal slet ikke gøre det.. De gør det nemlig i provokation. en anden ting er at forældrene har sagt at det nok blvier en Sofia og folk så siger til maven - er du en lille Sofia. Så er det ok, men når vi siger at vi ikke ved hvad hun skal hedde, men det og det er påtænkt og de så siger - jamen så skal det da være Viktoria, og blvier ved med at kalde maven det selvom man siger at det ikke er sikkert - det stejler jeg helt over!

Ej øv søde.. Det er da pisse irriterende..
Og det er bare ikke nemt at putte hele ryggen ned i en kaffefilter med kaffegrums - husmoderråd.

Hvorfor gør de det i provokation? Kan de ikke lide navnet eller? 

Nej, dét er ikke nemt! Og slet ikke, når vi nærmest aldrig drikker kaffe Jeg har fået et gavekort til en behandling på en hudklinik til min fødselsdag (på 600 kr.!), som bare ligger og venter på at blive brugt, men kan simpelhen ikke finde de halvanden time det kræver - for når jeg har tid, har de ikke.. Og jeg er SÅ dårlig til at booke sådan noget i god tid.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Har sagt at jeres datter skal hedde Sabrina

Musen er ikke døbt endnu, så hun kan stadig få dit navn - lokke lokke

For at være viiiiirkrlig sød, skal jeg så ikke byde på lidt drinks når jeg kommer hjem?? Haha...

Uuuh, det er jo dig, der skal overholde aftalen først - så hvis du bryder dealen, så er jeg jo også nødt til det.. Så det er helt op til dig..  Og Maiken er da et smuk navn til din lille mus - et smukt navn, til en smuk lille prinsesse! 

Iiih, jo, det ville være sødt af dig! Desværre skal jeg køre hjem, så du må nok hellere lave dem alkohol fri - hvis man kan bestille, så ææææælsker jeg mojito og strawberry daiquiri.. 

Anmeld

26. september 2012

M (:

Jeg har ualmindelig meget lyst til carpaccio elsker det, og det synes jeg er virkelig ærgeligt, at jeg ikke må spise og så var der en lækker røget laks på frokostbordet i weekenden på familieweekend som jeg også bare havde så meget lyst til...

Da vi fortalte mine forældre den gode nyhed og min far åbnede en lækker champagne og bare lækker vin til maden, der havde jeg så meget lyst til at smage lidt, men holdte mig i skindet

Men du må da kunne lave en alkoholfri mojito? Mon dog rommen er så gennemtrængende at man ikke kan undvære den, og få en lækker drink alligevel

Vidste ikke, at man ikke må spise carpaccio - er det fordi kødet er rådt eller? Man må altså gerne spise røget laks (det er jo ikke længere rå pga. røgningen), man må bare ikke spise rå fisk, hvis det ikke har været frosset ved -18 grader i mindst 24 timer.. Så det var da ærgeligt at du ikke bare guflede løs! 

Ja, det er sjovt at man fejrer store nyheder med alkohol, og så er det bare ærgeligt ikke at kunne være med.. Min kæreste og jeg fejrede nyheden med en sodavandsis på en spejderlejr, den formiddag jeg testede positiv! 

Rommen er da det værste, så mon ikke det burde kunne lade sig gøre? Nogen der har en gemmentestet opskrift? Jeg har aldrig selv lavet en mojito - hverken med eller uden alkohol.. 

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Hvorfor gør de det i provokation? Kan de ikke lide navnet eller? 

Nej, dét er ikke nemt! Og slet ikke, når vi nærmest aldrig drikker kaffe Jeg har fået et gavekort til en behandling på en hudklinik til min fødselsdag (på 600 kr.!), som bare ligger og venter på at blive brugt, men kan simpelhen ikke finde de halvanden time det kræver - for når jeg har tid, har de ikke.. Og jeg er SÅ dårlig til at booke sådan noget i god tid.. 

Jo det kan de, de er bare sådan nogen der godt kan lide at stikke til ilden!

hæhæ nej..Ih det kender jeg godt.. Skal til lægebesøg om max 4 uger og jeg har ikke booket tid endnu på trods af mit stramme program. hahah..
Men, få da ringet så du kan få det brugt. å må i jo blvie ved med at se efter en tid til i finder en der passer.

Anmeld

26. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Jo det kan de, de er bare sådan nogen der godt kan lide at stikke til ilden!

hæhæ nej..Ih det kender jeg godt.. Skal til lægebesøg om max 4 uger og jeg har ikke booket tid endnu på trods af mit stramme program. hahah..
Men, få da ringet så du kan få det brugt. å må i jo blvie ved med at se efter en tid til i finder en der passer.

Ej, hvor provokerende! 

Ja, burde få ringet - skal jo have det brugt inden maven bliver så stor, at jeg ikke kan ligge på den.. Selvom jeg tvivler på, at det sker lige med det første.. 

Anmeld

26. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

RØDT kød.... (kom til og synde et par gange, og jeg nød det helt vildt....

og havde også forfærdelig lyst til isbjørn... men jeg drak aldrig nogen...

Anmeld

26. september 2012

M (:

Ravnholt skriver:

RØDT kød.... (kom til og synde et par gange, og jeg nød det helt vildt....

og havde også forfærdelig lyst til isbjørn... men jeg drak aldrig nogen...

Det er frygteligt som man bare får de vildeste lyster, bare fordi det er forbudt! Ja, men er sikker på at din søn/datter var sund og rask alligevel!

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

Hej piger, sig mig lige en gang?

Er jeg den eneste gravide, der har lyst til alt det forbudte? Igår sukkede jeg efter en mojito og i dag er et et gals iskoldt hvidvin - og jeg drikker ikke en gang særlig ofte normalt..  

Hvilke forbudte ting har I/har I haft lyst til under jeres graviditeter? Og hvad gjorde I ved trangen?  

Energi drik!! Det levede jeg af før i tiden! - og en stor kold Tuborg :p

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

Vidste ikke, at man ikke må spise carpaccio - er det fordi kødet er rådt eller? Man må altså gerne spise røget laks (det er jo ikke længere rå pga. røgningen), man må bare ikke spise rå fisk, hvis det ikke har været frosset ved -18 grader i mindst 24 timer.. Så det var da ærgeligt at du ikke bare guflede løs! 

Ja, det er sjovt at man fejrer store nyheder med alkohol, og så er det bare ærgeligt ikke at kunne være med.. Min kæreste og jeg fejrede nyheden med en sodavandsis på en spejderlejr, den formiddag jeg testede positiv! 

Rommen er da det værste, så mon ikke det burde kunne lade sig gøre? Nogen der har en gemmentestet opskrift? Jeg har aldrig selv lavet en mojito - hverken med eller uden alkohol.. 

Kommer lige til at blande mig, håber det er ok.

Lige præcis laks skal man som gravid passe lidt på med.

Tyvstjålet online: "Laks fra Østersøen har et stort indhold af dioxin. Gravide, kvinder der planlægger at blive gravide samt ammende mødre bør ikke spise mere end 125 g om måneden af denne type laks. Laks andre steder fra er ikke omfattet denne anbefaling."

Og fisk generelt: "Gravide frarådes at spise mere end 100 g om ugen af store rovfisk pga. kviksølv - store rovfisk er aborre, escolar, gedde, helleflynder, oliefisk, rokke, sandart, sildehaj, sværdfisk og tun."

Blander mig udenom igen!

Anmeld

26. september 2012

Finemoar<3

Uuuh, det er jo dig, der skal overholde aftalen først - så hvis du bryder dealen, så er jeg jo også nødt til det.. Så det er helt op til dig..  Og Maiken er da et smuk navn til din lille mus - et smukt navn, til en smuk lille prinsesse! 

Iiih, jo, det ville være sødt af dig! Desværre skal jeg køre hjem, så du må nok hellere lave dem alkohol fri - hvis man kan bestille, så ææææælsker jeg mojito og strawberry daiquiri.. 

Hmm, skal prøve at snakke med jagel om det - han har vel også en smule at sige mht navn haha..

Jeg kan ikke blande drinks søde - har faktisk aldrig prøvet - men jeg kan ryste en mokai for dig

har lige haft min gamle far i røret - nu vil han gerne på besøg, satser på at det bliver i den kommende weekend og så kommer jeg hjem weekenden efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.