Lyst til det forbudte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.159 visninger
101 svar
0 synes godt om
26. september 2012

M (:

Hej piger, sig mig lige en gang?

Er jeg den eneste gravide, der har lyst til alt det forbudte? Igår sukkede jeg efter en mojito og i dag er et et gals iskoldt hvidvin - og jeg drikker ikke en gang særlig ofte normalt..  

Hvilke forbudte ting har I/har I haft lyst til under jeres graviditeter? Og hvad gjorde I ved trangen?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Krussedulle

M (: skriver:

Er jeg den eneste gravide, der har lyst til alt det forbudte? Igår sukkede jeg efter en mojito og i dag er et et gals iskoldt hvidvin - og jeg drikker ikke en gang særlig ofte normalt..  

Hvilke forbudte ting har I/har I haft lyst til under jeres graviditeter? Og hvad gjorde I ved trangen?  

Hehe jeg fik lyst til iskold øl og jeg kan normalt ikke lide øl! Gjorde nok ikke rigtig noget ved det, joo drak vand tror jeg

Anmeld

26. september 2012

baby012

En kold nisseøl  

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

hæhæ..

Tjooh, jeg har haft lyst til et iskoldt dejligt glas VERDI. MMM.. Jeg drak det ikke, men har da drukket et kvart glas vin tidligere.. Og kunne forestille mig at jeg nytårsaften skal have et sip champagne og et glas verdi på et andet tidspunkt.. - FY SKAMME MIG!.
Nå men hvis lysten melder sig minder jeg bare lige mig selv om at jeg snart får det. Om det er juleaften eller efter fødslen.. Det er ikke for altid det er forbudt.

Anmeld

26. september 2012

M (:

Krussedulle skriver:

Hehe jeg fik lyst til iskold øl og jeg kan normalt ikke lide øl! Gjorde nok ikke rigtig noget ved det, joo drak vand tror jeg

Det er da også irriterende! Jeg havde også lyst til en stor kold øl tidligere på måneden - og jeg kan heller ikke lide øl normalt! Det er ret underligt! 

Anmeld

26. september 2012

M (:

Lahn11 skriver:

En kold nisseøl  

Hvor høj er alkoholprocenten i sådan en? Er det ikke ligefør det kan gå an? Kender da mange, der serverer det for børn.. 

Anmeld

26. september 2012

Mom2

Nej jeg har haft lyst til mojito og rød bøf det meste af min graviditet og lysten er der stadigvæk, så manden har lovet mig de to ting lige så snart jeg er færdig med at amme

Anmeld

26. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

hæhæ..

Tjooh, jeg har haft lyst til et iskoldt dejligt glas VERDI. MMM.. Jeg drak det ikke, men har da drukket et kvart glas vin tidligere.. Og kunne forestille mig at jeg nytårsaften skal have et sip champagne og et glas verdi på et andet tidspunkt.. - FY SKAMME MIG!.
Nå men hvis lysten melder sig minder jeg bare lige mig selv om at jeg snart får det. Om det er juleaften eller efter fødslen.. Det er ikke for altid det er forbudt.

Fy, hvor er du uartig

Jeg tror også trangen er størst fordi det er forbudt! Det er vel helt naturligt at man vil have det man ikke kan/ikke må få?

Jeg tror egentlig ikke jeg ville nyde det, hvis jeg gav efter for tangen, der ville jeg jo nok alligevel ende med dårlig samvittighed - så det er nok mere TANKEN om de forbudte ting, der er fristende!

Tror også jeg er bange for at falde i fælden af mere vil have mere.. Og hvis man én gang har tilladt sig det forbudte, hvorfor så ikke to gange, eller tre gange, og hvor går grænsen så egentlig? 

Anmeld

26. september 2012

baby012

Hvor høj er alkoholprocenten i sådan en? Er det ikke ligefør det kan gå an? Kender da mange, der serverer det for børn.. 

0% alkohol  

Anmeld

26. september 2012

M (:

Christina9870 skriver:

Nej jeg har haft lyst til mojito og rød bøf det meste af min graviditet og lysten er der stadigvæk, så manden har lovet mig de to ting lige så snart jeg er færdig med at amme

Yay, dét er da en god deal! Jeg kan "heldigvis" ikke lide rødt kød, så det er ikke noget jeg savner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.