Lyst til det forbudte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

M (:

Lahn11 skriver:

0% alkohol  

Uh, så det var måske ikke en fristelse, men et løsningforslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Mom2

M (: skriver:

Yay, dét er da en god deal! Jeg kan "heldigvis" ikke lide rødt kød, så det er ikke noget jeg savner!

Ja, jeg ser frem til det

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Fy, hvor er du uartig

Jeg tror også trangen er størst fordi det er forbudt! Det er vel helt naturligt at man vil have det man ikke kan/ikke må få?

Jeg tror egentlig ikke jeg ville nyde det, hvis jeg gav efter for tangen, der ville jeg jo nok alligevel ende med dårlig samvittighed - så det er nok mere TANKEN om de forbudte ting, der er fristende!

Tror også jeg er bange for at falde i fælden af mere vil have mere.. Og hvis man én gang har tilladt sig det forbudte, hvorfor så ikke to gange, eller tre gange, og hvor går grænsen så egentlig? 

Ja puuha.. og taget i betragtning at jeg er imod alkohol og nærmest aldrig drikker, er det faktisk helt åndssvagt.

Og ja, det er helt sikkert derfor.. Sådan havde jeg det også med sex under/efter aborterne.
Jeg havde egentlig ikke særlig dårlig samvittighed da jeg drak det vin. Jo det havde jeg egentlig nok, men den gik væk igen. og har altid sagt - alt med måde.. Og skulle jeg drikke et glas verdi senere, ville jeg ikke hungre efter mere, ej heller være ved at gå til af dårlig samvittighed.

Men jeg var ret bevidst om at jeg ikke skulle have noget tidligt i graviditeten. altså fra æg/embryon blvier til baby.

Anmeld

26. september 2012

baby012

Uh, så det var måske ikke en fristelse, men et løsningforslag?

Nemlig og det tager den værste trang, og så endda med god samvittighed bare husk der er forskel på nisseøl og juleøl  

Anmeld

26. september 2012

M (:

Christina9870 skriver:

Ja, jeg ser frem til det

Dét kan jeg godt forstå! Jeg glæder mig også allerede til at farve hår.. 

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

Hej piger, sig mig lige en gang?

Er jeg den eneste gravide, der har lyst til alt det forbudte? Igår sukkede jeg efter en mojito og i dag er et et gals iskoldt hvidvin - og jeg drikker ikke en gang særlig ofte normalt..  

Hvilke forbudte ting har I/har I haft lyst til under jeres graviditeter? Og hvad gjorde I ved trangen?  

Smøger, Verdi og Mojito!!!

DAMN Det er svært ikke at hungre!!!! Prøver dog at kaste det hen.

Men nu hvor du nævner det, har jeg den sygeste lyst!

Anmeld

26. september 2012

Mom2

Dét kan jeg godt forstå! Jeg glæder mig også allerede til at farve hår.. 

Ja gør jeg også, synes det ser forfærdeligt ud som det er nu

Har heldigvis været heldig da jeg var gravid, fik ikke sådan en hel masse mærkelige lyster.

Anmeld

26. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja puuha.. og taget i betragtning at jeg er imod alkohol og nærmest aldrig drikker, er det faktisk helt åndssvagt.

Og ja, det er helt sikkert derfor.. Sådan havde jeg det også med sex under/efter aborterne.
Jeg havde egentlig ikke særlig dårlig samvittighed da jeg drak det vin. Jo det havde jeg egentlig nok, men den gik væk igen. og har altid sagt - alt med måde.. Og skulle jeg drikke et glas verdi senere, ville jeg ikke hungre efter mere, ej heller være ved at gå til af dårlig samvittighed.

Men jeg var ret bevidst om at jeg ikke skulle have noget tidligt i graviditeten. altså fra æg/embryon blvier til baby.

Ja, så er det da lidt fjollet.. Men de graviditetshormoner er jo ikke til at styre på 10 tønder land!

Jeg ved heller ikke om jeg ville have dårlig samvittighed, men har besluttet at jeg IKKE drikker, ligesom jeg IKKE drikker, hvis jeg skal køre.. Ikke en gang et enkelt glas.. Og så må jeg hellere overholde den aftale med mig selv

Ja, jo tidligere i graviditeten jo vigtigere.. Men nu har jeg valgt, at jeg f.eks. godt må bruge pudder og mascara og roll on med lidt duft i, så må jeg hellere sige fra på de punkter, hvor jeg ikke synes det er "død nødvendigt" at synde.. 

Anmeld

26. september 2012

M (:

Lahn11 skriver:

Nemlig og det tager den værste trang, og så endda med god samvittighed bare husk der er forskel på nisseøl og juleøl  

Aaarh, så var det nok de to jeg "forvekslede".. Jeg drikker ikke øl normalt, men det kan da være at sådan en kan hjælpe på trangen.. Ellers må jeg lave alkoholfri mojito og købe alkoholfri hvidvin

Anmeld

26. september 2012

Frk-Lotusblomst

Ja, så er det da lidt fjollet.. Men de graviditetshormoner er jo ikke til at styre på 10 tønder land!

Jeg ved heller ikke om jeg ville have dårlig samvittighed, men har besluttet at jeg IKKE drikker, ligesom jeg IKKE drikker, hvis jeg skal køre.. Ikke en gang et enkelt glas.. Og så må jeg hellere overholde den aftale med mig selv

Ja, jo tidligere i graviditeten jo vigtigere.. Men nu har jeg valgt, at jeg f.eks. godt må bruge pudder og mascara og roll on med lidt duft i, så må jeg hellere sige fra på de punkter, hvor jeg ikke synes det er "død nødvendigt" at synde.. 

Ja det er sært.. men tror også det er forid jeg ikke bryder mig om den der kontrolfrarøvelse. Altså at ejg ahr kontrol over mit eget liv, nu er der pludselig en helt masse meninger om hvad jeg skal/må og kan.. - TRODSIG TEENAGER - lige et par år for sent. hehe..

Ja, det er jo helt op til en selv.. Og kan heller ikke sige at jeg kommer til at drikke mere.. For har da fået et glas vin og så ikke rørt det fordi ejg ikke syns det lige var nødvendigt på trods af lyst. Så der er for mig ret langt fra at sige ejg tager et glas vin juleaften og til jeg gør det når ejg sidder i det.

Jeg bruger også mascara til hverdag og roll on med duft. parfume- uden på tøjet..
Make-up - for fuld knald hvis vi skal til fest- barnedåb osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.