Frk-Lotusblomst skriver:
Ja puuha.. og taget i betragtning at jeg er imod alkohol og nærmest aldrig drikker, er det faktisk helt åndssvagt. 
Og ja, det er helt sikkert derfor.. Sådan havde jeg det også med sex under/efter aborterne. 
Jeg havde egentlig ikke særlig dårlig samvittighed da jeg drak det vin. Jo det havde jeg egentlig nok, men den gik væk igen. og har altid sagt - alt med måde.. Og skulle jeg drikke et glas verdi senere, ville jeg ikke hungre efter mere, ej heller være ved at gå til af dårlig samvittighed. 
Men jeg var ret bevidst om at jeg ikke skulle have noget tidligt i graviditeten. altså fra æg/embryon blvier til baby.
Ja, så er det da lidt fjollet.. Men de graviditetshormoner er jo ikke til at styre på 10 tønder land! 
Jeg ved heller ikke om jeg ville have dårlig samvittighed, men har besluttet at jeg IKKE drikker, ligesom jeg IKKE drikker, hvis jeg skal køre.. Ikke en gang et enkelt glas.. Og så må jeg hellere overholde den aftale med mig selv 
Ja, jo tidligere i graviditeten jo vigtigere.. Men nu har jeg valgt, at jeg f.eks. godt må bruge pudder og mascara og roll on med lidt duft i, så må jeg hellere sige fra på de punkter, hvor jeg ikke synes det er "død nødvendigt" at synde..
Anmeld