Hold nu op, hvor tidligt er de seksuelt aktive ?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Finemoar<3

Sex som 13 årig er ikke specielt tideligt...

Jeg mistede min mødom 14 dage efter jeg var blevet 14

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

baby012

Finemoar<3 skriver:

DeT er nu ligeså meget de to mulige fædre jeg tænker på.. Den ene er 11. Den anden 17 .. Hvad sker der i hovedet på en 17 årig knægt.. Sex med en på 13  

Anmeld

27. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Finemoar<3 skriver:

Jo, det er jo specielt tidligt, når gennemsnitsalderen er 16. Jeg var også 14 og havde selvfølgelig veninder, der også var tidligt ude, men det ændrer ikke på, at det ER tidligt. 

Anmeld

27. september 2012

Camillos

gædde skriver:

den seksuelle lavalder er 15..... så der var tøsen jo så heldig, for ellers kunne HUN ha fået en dom, for at dyrke sex med så ung en dreng

men jo.. kender da nogen stykker der var i gang i 11 år alderen..... jeg var den sidste der "tog springen" i vores flok... jeg nåede lige at blive 15,5 år.

Den der udvikling bliver kun værrer i takt med at folk ikke lader deres børn, være børn............. ser mange forældre der fremskynder via make up, smart (sexet) tøj, sodavandsdisko og "nu er du jo en stor pige" mig her, og mig der..... harmløst....?? nix.......... for de ser jo i fjernsynet og ved de ældre børn, hvordan man leger sexlege og drikker..... og når man er 9-10-11-12 år så er det svært at være den der ikke gør som de seje

Der er en pige fra min ungdom der fik mens som 9 årig, hendes mor fik at vide af lægen at det var fordi at hun i hovedet "var ældre" end hun burde  

Jeg vil sige jeg har også altid været tideligt ude 

og jeg fik min menstration på min 10 års fødselsdag hår diverse steder på kroppen som 8 årig ! 

Der er nogle der bare udvikler sig hurtigere end andre.. men det har da ikke været helt nemt at føle sig som den store og voksne i folkeskolen 

Men ligefrem gravid som 13 årig.. pigebarnet har jo nok vidst det og tænker hun burde have taget konsekvensen at snakke med hendes forældre inden det var "for sent". for et barn i den alder.. ihh du milde.. Håber ikke min datter arver sin "korte" barndom fra sin mor. 

Anmeld

27. september 2012

Zafir

Altsååååå... man hører jo at de er seksuelt aktive nogengange.

Men er du HELT sikker på den histoire??? Det er fanmer tidligt

Stakkels...

Anmeld

27. september 2012

baby012

Zafir skriver:

Altsååååå... man hører jo at de er seksuelt aktive nogengange.

Men er du HELT sikker på den histoire??? Det er fanmer tidligt

Stakkels...

Jeg er 100 på at den er rigtig.. Min mor arbejder med pigens mor.. 

Anmeld

27. september 2012

Zafir

Lahn11 skriver:

Jeg er 100 på at den er rigtig.. Min mor arbejder med pigens mor.. 

Puha - stakkels pige

Anmeld

27. september 2012

baby012

Zafir skriver:

Puha - stakkels pige

Synes jeg også  

Der er også kaldt til møde på skolen omkring det at huske at snakke om prævention med deres børn, og at man får forklarefedme at uanset hvad, så betegnes sex med børn under 15 som voldtægt.. Altså de unge skal vide at det ikke er ok 

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Oplysning og samtaler med sine børn, er noget af det vigtigste i verden, men man skal også være klar over, at HVIS de vil dyrke sex, så gør de det også, om det så er bag en busk til en fest.
Man må ikke som forældre være så naviv, at man ikke tør se det i øjnene.
Det er jo ligesom med, rygning, stoffer og alkohol.
Man kan oplyse sine børn alt det man kan, og så håbe det bedste.

Anmeld

27. september 2012

CaWi

Lahn11 skriver:

DeT er nu ligeså meget de to mulige fædre jeg tænker på.. Den ene er 11. Den anden 17 .. Hvad sker der i hovedet på en 17 årig knægt.. Sex med en på 13  

Det er der mange der gør. Selv piger...
Min x havde sex første gang da han var 13. Ved ikke præcis hvor gammel pigen var, men hun var i gang med uddannelse, og derfor færdig med folkeskolen, så hun har i hvert fald været 16-17 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.