Hold nu op, hvor tidligt er de seksuelt aktive ?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

LLN

celkt skriver:

du skal opgså bare passe på at du ikke stempler hende ude ved at nægte hende de 'voksne' ting. Jeg kan meget levende tydeligt huske hvordan det var ikke at få lov at få de ting, de andre havde, ordentlige voksne bh'er og g strengs trusser. Jeg var bare så udenfor. Indtl jeg satte min egen vilje igennem, da jeg var 13-14 år og købte tingene for mine egne penge. Og det gav mig altså ikke en tidlig debut, jeg var 17 første gang...

Tak for dit svar. Det har nu ikke været et problem at blive enige endnu, hun kommer selv og siger at hun synes af nogle af veninderne er lidt for ekstreme med stiletter og meget korte nederdele til fester. Hun kommer også hjem og fortæller om at der er andre fra klassen som er begyndt at drikke, men det er ikke noget hun selv har lyst til at være en del af endnu - heldigvis.

Hun gik over til rigtige BHér da hun kom og sagde at der ikke var nok støtte i de toppe hun ellers brugte, og samtidig fik vi købt en god sports BH til hendes gymnastik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LLN skriver:

Har for et par måneder siden overgivet mig med hensyn til BH til min datter, men hun er så også blevet 13 år, og har behov for den. Jeg har dog gænser for hvordan de skal se ud, og der er ikke noget der hedder blonder. Hun er heldigvis en stor flot og fornuftig pige som går meget op i sin gymnastik, og som på ingen måde er interesseret i højhælede sko og støvler, selv om det findes blandt hendes klasse og veninder.

Er blonder specielt "voksent", blot fordi de er på undertøjet? Sådan har jeg aldrig tænkt på det. 

Anmeld

4. oktober 2012

LLN

Mor og meget mere skriver:

Er blonder specielt "voksent", blot fordi de er på undertøjet? Sådan har jeg aldrig tænkt på det. 

Ikke som i en lille blonde, men jeg synes ikke at BHér der er lavet i gennemsigtig blonde hører til på en 13 årig, en sådan er vi jo så forskellige.

Anmeld

4. oktober 2012

Hvem?

Lahn11 skriver:

Er godt nok glad for at der ikke er en lov om at man må fjerne et barn når man er i 8. Måned det jo et levende meneske på det tidspunkt 

Det var nu ik li i 8. måned jeg tænkte på - vi snakkede hvad man generelt ku gøre

Anmeld

4. oktober 2012

Hvem?

Mor og meget mere skriver:

Hvilken lovændring tænker du på? Vi skal ikke ind på noget med aborter i uge 25, håber jeg? 

Nej, selvfølgelig ik - tænkte mere på ændringer mht. måske en lav alder

Anmeld

13. oktober 2012

Corn

Lahn11 skriver:

Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !! 

Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11  .. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...

Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder.. 

Pigens forældre  lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her . 

Jeg har også godt hørt om denne pige. Utroligt, men sandt

Anmeld

13. oktober 2012

Frejsmor

Det undrer mig nu i virkeligheden slet ikke at tendens er sådan, især hos de unge piger, som bare bliver hurtigere og hurtigere voksne..

Da jeg var i den alder gik stort set alle pigerne i min klasse med rigtige BH'er og g-strengs trusser og brugte make-up og høje hæle til fester og der blev bestemt også drukket alkohol..

Jeg mistede min mødom 4 mdr. efter jeg var fyldt 14 og det til min kæreste på 18, og det var bestemt ikke ham der pressede på, han var nemlig fuldt bevidst omkring, at det faktisk ikke var lovligt, og han var meeget tilbageholden og det tog mig også 2-2,5mdr at få ham overbevist, jeg var en bestemt lille dame og jeg vidste hvad jeg ville have..

Men jeg var på ingen måde klar til graviditet og at få barn så tidligt og vi beskyttede os!

Anmeld

13. oktober 2012

MaleneJensen

Lahn11 skriver:

Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !! 

Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11  .. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...

Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder.. 

Pigens forældre  lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her . 

Hold da helt op de er tidlige på den... Jeg syntes godt nok også de begynder tidligere og tidligere i dag uden a tænke på ansvaret der kan følge med... Jeg selv ville blive ked af det hvis min datter kom hjem og sagde hun havde haft sex når hun ikke var så gammel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.