Lahn11 skriver:
Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !!
Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11
.. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...
Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder..
Pigens forældre lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her .
den seksuelle lavalder er 15..... så der var tøsen jo så heldig, for ellers kunne HUN ha fået en dom, for at dyrke sex med så ung en dreng 
men jo.. kender da nogen stykker der var i gang i 11 år alderen..... jeg var den sidste der "tog springen" i vores flok... jeg nåede lige at blive 15,5 år.
Den der udvikling bliver kun værrer i takt med at folk ikke lader deres børn, være børn............. ser mange forældre der fremskynder via make up, smart (sexet) tøj, sodavandsdisko og "nu er du jo en stor pige" mig her, og mig der..... harmløst....?? nix.......... for de ser jo i fjernsynet og ved de ældre børn, hvordan man leger sexlege og drikker..... og når man er 9-10-11-12 år så er det svært at være den der ikke gør som de seje 
Der er en pige fra min ungdom der fik mens som 9 årig, hendes mor fik at vide af lægen at det var fordi at hun i hovedet "var ældre" end hun burde
Anmeld