Hold nu op, hvor tidligt er de seksuelt aktive ?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

B&J

jeg bliver så ked af det når jeg læser en på 12-13år tænker på sex og børn og ja da jeg var 12 legede jeg da og havde slet ikke i tanker omkring sex eller børn....

men håber hun får en masse hjælp og hun vil lade folk hjælpe sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

SussieThyssen

Tjaaa..det har man jo hørt før, selvom det heldigvis ikke sker så tit.

Men stakkels pige..kun et barn, og så skal have et barn.

Men...min plejesøn gjorde en pige på 14 gravid da han var 12 (kort før han kom under mine vinger) og det er da immervæk en del år siden, såe...
Heldigvis fik hun da en abort...det er altså FOR tidligt at blive forældre, selvom jeg pricipielt er modstander af abort, så er der dog undtagelser.

Men jo..der er, har været og vil altid være nogle der er tidligt ude.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

De begynder ikke tidligere og tidligere - gennemsnitsalderen for den seksuelle debut har ligget på 16 år i de mere end 20 år, man har lavet undersøgelser om emnet. Og så er der selvfølgelig nogle, der begynder langt tidligere - men det har der jo altid været. 

Stakkels pige. 

Anmeld

26. september 2012

SussieThyssen

gædde skriver:

den seksuelle lavalder er 15..... så der var tøsen jo så heldig, for ellers kunne HUN ha fået en dom, for at dyrke sex med så ung en dreng

men jo.. kender da nogen stykker der var i gang i 11 år alderen..... jeg var den sidste der "tog springen" i vores flok... jeg nåede lige at blive 15,5 år.

Den der udvikling bliver kun værrer i takt med at folk ikke lader deres børn, være børn............. ser mange forældre der fremskynder via make up, smart (sexet) tøj, sodavandsdisko og "nu er du jo en stor pige" mig her, og mig der..... harmløst....?? nix.......... for de ser jo i fjernsynet og ved de ældre børn, hvordan man leger sexlege og drikker..... og når man er 9-10-11-12 år så er det svært at være den der ikke gør som de seje

Der er en pige fra min ungdom der fik mens som 9 årig, hendes mor fik at vide af lægen at det var fordi at hun i hovedet "var ældre" end hun burde  

Hvor har du bare ret i netop det du siger der.

Det ser man desværre hele tiden...det er som om forældrene har alt for travlt med at give dem lov til at være voksne.

Nå, sådan var det også i 16-1700 tallet skal jeg lige sige, og der startede børns seksualitet også i 11-12 årsalderen.

Mine unger har IKKE fået lov til at lege voksne før de var psykisk modne nok til det, og det har bare fået lov til at komme stille og roligt.
Men mor her har så sandelig stoppet dem, før det gik for stærkt

Anmeld

26. september 2012

Helloo

Puha !

Jeg tænker sikke dårlige forældre at de ikke har kunnet se at hun er gravid i 6måned(!!!!!)

Stakkels pige.. 

Synes det utrolig ulækkert at man har sex med en på 11, selv en på 13 burde vide bedre

Anmeld

26. september 2012

-Sigrid-

Louise17 skriver:

Puha !

Jeg tænker sikke dårlige forældre at de ikke har kunnet se at hun er gravid i 6måned(!!!!!)

Stakkels pige.. 

Synes det utrolig ulækkert at man har sex med en på 11, selv en på 13 burde vide bedre

Nu yngre en pige er desto længere tid kan hun ofte holde det skjult, og hvis min datter blev tykkere og tykkere som 13årig var graviditet nok ikke en ting jeg ville tænke på?

Men jeg syntes self også det er helt vild tidligt, jeg er selv tidligt ude, men jeg var da alligevel et par år ældre :O Puha...

Anmeld

26. september 2012

SussieThyssen

Louise17 skriver:

Puha !

Stakkels pige.. 

Det tror jeg slet ikke de tænker på, hvis fyren ellers ser nogenlunde godt ud..og man må jo ikke lukke øjnene for at nogle drenge ser ældre ud end de er, og virker måske også ældre...sådan er det jo også med piger.

Anmeld

26. september 2012

Anette&Sophia

Lahn11 skriver:

Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !! 

Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11  .. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...

Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder.. 

Pigens forældre  lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her . 

Jesus! hold da helt kæft!! 
jeg er mundlam!

Det er helt ufatteligt at de starter så tidligt. tør slet ikke tænke på hvor de unge er når vores søde små bliver teenagere  

Anmeld

26. september 2012

Faith

Da jeg var 13 legede jeg stadig med barbiedukker

Fik min første kæreste da jeg var 14 og kan tydeligt huske at han prøvede at kysse mig, og jeg bare syntes det var helt vildt klamt.

Var 17 da jeg mistede min mødom, og var bare slet ikke klar før!

Anmeld

26. september 2012

Tanjadamgaard

Ej, jeg er helt mundlam  

- Men det er da dejligt at læse, at forældrene er villige til at tage ansvaret for barnet ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.