Hold nu op, hvor tidligt er de seksuelt aktive ?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

SussieThyssen

CAWI skriver:

Det er der mange der gør. Selv piger...
Min x havde sex første gang da han var 13. Ved ikke præcis hvor gammel pigen var, men hun var i gang med uddannelse, og derfor færdig med folkeskolen, så hun har i hvert fald været 16-17 år.

Netop, som jeg siger i indlægget over dit....vil de, så gør de det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Finemoar<3

Lahn11 skriver:

DeT er nu ligeså meget de to mulige fædre jeg tænker på.. Den ene er 11. Den anden 17 .. Hvad sker der i hovedet på en 17 årig knægt.. Sex med en på 13  

Min nummer 2 var 19 - og jeg var stadig 14

Alderen er blot et tal, man må tage konsekvenserne af sine handlinger!

Anmeld

28. september 2012

gædde/gitte

SussieThyssen skriver:

Nej..det gik man ikke op i lige i den periode.
der var nemlig en form for seksuel frigørelse i perioden omkring Solkongens hof og adlen i Frankrig, som spredte sig ud over Europa, og holdt sig faktisk frem til Dronning Victoria kom på tronen, hvor det hele så vendte 180 grader, og gik hen og blev snæversynet og dobbeltmoralsk.
Og det var først i den periode, at det pludseligt blev vigtigt at kvinder var jomfruer ved ægteskabets indgåelse.

nå for søren.... ja men det er jo også lidt før min tid

Anmeld

28. september 2012

gædde/gitte

Camillos skriver:

Jeg vil sige jeg har også altid været tideligt ude 

og jeg fik min menstration på min 10 års fødselsdag hår diverse steder på kroppen som 8 årig ! 

Der er nogle der bare udvikler sig hurtigere end andre.. men det har da ikke været helt nemt at føle sig som den store og voksne i folkeskolen 

Men ligefrem gravid som 13 årig.. pigebarnet har jo nok vidst det og tænker hun burde have taget konsekvensen at snakke med hendes forældre inden det var "for sent". for et barn i den alder.. ihh du milde.. Håber ikke min datter arver sin "korte" barndom fra sin mor. 

ja jeg var så sent teenager, men det er jo nok ligeså svært....

enige..... og det faktum at hun IKKE har sagt noget til sine forældre siger mig også, at hun nok desværre nok ikke er særlig voksen i hovedet

Anmeld

28. september 2012

TbCp

Jeg synes det er forfærdeligt!

Og jeg håber virkelig, virkelig, virkelig! At begge mine unger er børn længe!
Og bare nyder deres barndom, leger og ikke behøver at bekymre sig om fester, druk og hor (sat lidt på spidsen ikke )

Anmeld

28. september 2012

MinNoah

Skrækkeligt! og ja det barn vil jo blive forældrenes barn... en 13 årig pige kan og skal ikke tage sig af et barn! STakkels pige...

Jeg tror også at unge piger kan blive påvirket af programmer som "de unge mødre" - bøger/blade osv. som gør det hele til en stor "baby-lykke". "babyen reddede mit liv..." "det er SKØNT at være mor" - overskrifter der kan ses overalt.

Men hvad med at sige sandheden også???! Det er MEGA HÅRDT AT være mor!! Det tror jeg bare ikke at en på 13 år kan forstå!? De tænker at det er hyggeligt at finde et navn til barnet, købe lyserøde/lyseblå bamser, tæpper osv.

Og alle i "de unge mødre" siger jo naturligvis at de ikke fortryder deres børn... heldigvis er der da nogle der indrømmer at de ville have ventet...

Jeg var selv 21 da jeg fik vores dreng, og det syens jeg nu er rimelig ungt og jeg ville meget gerne have vidst HVOR hårdt det egentlig var... hvis nogle havde givet mig en dukke der vågnede 10 gange om natten, skreg hele aftenen - og senere en dukke der kastede sig hysterisk rundt i supermarkedet, kastede med ting, lavede ulykker hele tiden, snakkede hele tiden osv. JA så tror jeg bundærligt at jeg havde været advaret nok til at vente nogle år...

(og må hellere slå fast at jeg har en DEJLIG dreng! men han har ved gud også sat os på prøve - og livet bliver bare vendt totalt op og ned - ingen på 13 år er i stand til at leve op til mor-rollen! )

Anmeld

28. september 2012

baby012

MinNoah skriver:

Skrækkeligt! og ja det barn vil jo blive forældrenes barn... en 13 årig pige kan og skal ikke tage sig af et barn! STakkels pige...

Jeg tror også at unge piger kan blive påvirket af programmer som "de unge mødre" - bøger/blade osv. som gør det hele til en stor "baby-lykke". "babyen reddede mit liv..." "det er SKØNT at være mor" - overskrifter der kan ses overalt.

Men hvad med at sige sandheden også???! Det er MEGA HÅRDT AT være mor!! Det tror jeg bare ikke at en på 13 år kan forstå!? De tænker at det er hyggeligt at finde et navn til barnet, købe lyserøde/lyseblå bamser, tæpper osv.

Og alle i "de unge mødre" siger jo naturligvis at de ikke fortryder deres børn... heldigvis er der da nogle der indrømmer at de ville have ventet...

Jeg var selv 21 da jeg fik vores dreng, og det syens jeg nu er rimelig ungt og jeg ville meget gerne have vidst HVOR hårdt det egentlig var... hvis nogle havde givet mig en dukke der vågnede 10 gange om natten, skreg hele aftenen - og senere en dukke der kastede sig hysterisk rundt i supermarkedet, kastede med ting, lavede ulykker hele tiden, snakkede hele tiden osv. JA så tror jeg bundærligt at jeg havde været advaret nok til at vente nogle år...

(og må hellere slå fast at jeg har en DEJLIG dreng! men han har ved gud også sat os på prøve - og livet bliver bare vendt totalt op og ned - ingen på 13 år er i stand til at leve op til mor-rollen! )

Forældrene får heldigvis myndighedebn over barnet, indtil datteren er opgaven moden.. De tager sig af barnet fra det er født, det var den eneste måde pigen kunne få lov ikke at komme på mødrecenter, hvilket hun selvf. Ikke ville kunne klare. 

Anmeld

4. oktober 2012

Dustmuz

Hvem? skriver:

Der burde sgu være en lov -13 ÅR

Der er faktisk en lov.. men den lov bliver ikke overholdt..
For hvem skal tjekke det??

Anmeld

4. oktober 2012

Hvem?

Dustmuz skriver:

Der er faktisk en lov.. men den lov bliver ikke overholdt..
For hvem skal tjekke det??

Aner ik hvem der skal tjekke det - men ved da hvem der kan fjerne det

Anmeld

4. oktober 2012

Dustmuz

Hvem? skriver:

Aner ik hvem der skal tjekke det - men ved da hvem der kan fjerne det

hvem skal fjerne det??

lægerne??

lægerne har ingen myndighed, det har forældrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.