Hold nu op, hvor tidligt er de seksuelt aktive ?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

morethanperfect

Lahn11 skriver:

Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !! 

Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11  .. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...

Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder.. 

Pigens forældre  lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her . 

Ej gud nej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

baby012

Det at faren måske er den 11 årlige x er ikke engang det værste, den anden muligE far er 17  

Anmeld

27. september 2012

Benjamins'mor

gædde skriver:

ved godt... rolig nu ... skrev til den forkerte  

Er helt rolig.

Forklarede bare hvad jeg mente.

Anmeld

27. september 2012

gædde/gitte

SussieThyssen skriver:

Hvor har du bare ret i netop det du siger der.

Det ser man desværre hele tiden...det er som om forældrene har alt for travlt med at give dem lov til at være voksne.

Nå, sådan var det også i 16-1700 tallet skal jeg lige sige, og der startede børns seksualitet også i 11-12 årsalderen.

Mine unger har IKKE fået lov til at lege voksne før de var psykisk modne nok til det, og det har bare fået lov til at komme stille og roligt.
Men mor her har så sandelig stoppet dem, før det gik for stærkt

lige præcis...

Og ja drifterne ligger der jo, men i 1700 tallet blev de jo også holdt skarp øje med, så de var jomfruer når de skulle giftes, som 14-16 årige.

Anmeld

27. september 2012

bøllen

Shit man , det er godt nok vildt.

Pu ha stakkelse pige, kan dog slet ikke forstå hvordan man overhovede kan tænke på at skulle beholde et barn i den alder.

Anmeld

27. september 2012

Schonert

Hun har nok set få mange afsnit af de unge møder, Teen Mom og 16 and pregnant, og hvad der nu ellers er der ude. 

Det utroligt hvordan hun kan holde sådan noget hemmeliget få hendes forælder, de må være blinde eller bare ligeglad med hvad hun laver? 

Anmeld

27. september 2012

celkt

An&Jo skriver:

wauw, jeg synes det er åndssvagt tidligt.. :O

Hvis det er det der er tendensen, så håber jeg aldrig nogensinde jeg får en pige..

Jeg var 16 da jeg mistede min mødom, så kan slet ikke forestille mig at være så ung og have sex..

haha, - kan ikke lade være med at grine lidt af din kommentar her...

Du er da ikke home-safe, selvom du kun får sønner... Så vidt jeg ved skal der mere end bare en pige til at lave en baby...

Anmeld

27. september 2012

Miin'Baby'Mus

Lahn11 skriver:

Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !! 

Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11  .. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...

Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder.. 

Pigens forældre  lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her . 

Tror altså ikke det er noget nyt  jeg var da også aktiv i den alder. I dag syntes jeg det er tidligt, men jeg var jo selv sådan 

Anmeld

27. september 2012

Mother-love

jeg vil sige at det er ret "normalt" at de er sexuelle aktive i den alder. for da jeg var i den alder havde alle mine veninder mistet deres mødom bare ikke mig. jeg mistede min 3 mdr før min 16 års fødselsdag.

men det er jo ret vildt ja. men sådan er det bare blevet i dag ....

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

gædde skriver:

lige præcis...

Og ja drifterne ligger der jo, men i 1700 tallet blev de jo også holdt skarp øje med, så de var jomfruer når de skulle giftes, som 14-16 årige.

Nej..det gik man ikke op i lige i den periode.
der var nemlig en form for seksuel frigørelse i perioden omkring Solkongens hof og adlen i Frankrig, som spredte sig ud over Europa, og holdt sig faktisk frem til Dronning Victoria kom på tronen, hvor det hele så vendte 180 grader, og gik hen og blev snæversynet og dobbeltmoralsk.
Og det var først i den periode, at det pludseligt blev vigtigt at kvinder var jomfruer ved ægteskabets indgåelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.