Hold nu op, hvor tidligt er de seksuelt aktive ?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

gædde/gitte

Benjamins'mor skriver:

Hvorfor vil man som 13 årig beholde et barn?
Jeg forstår det virkeligt ikke, hun har 3 års skole gang endnu. Hun er jo knap nok blevet teenager.

det er jo heller ikke sikkert hun får lov til.... det er jo ikke forældrene der tager stilling til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

gædde/gitte

Benjamins'mor skriver:

Hvorfor vil man som 13 årig beholde et barn?
Jeg forstår det virkeligt ikke, hun har 3 års skole gang endnu. Hun er jo knap nok blevet teenager.

kan være hun har en romantisk forstilling om hvordan det er  eller bare er super voksen i knolden

.....

Anmeld

26. september 2012

Benjamins'mor

gædde skriver:

det er jo heller ikke sikkert hun får lov til.... det er jo ikke forældrene der tager stilling til det.

Skrev heller ikke om hun gjorde eller ej. Men TS skriver jo at pigen havde holdt det hemmeligt fordi hun var bange for de ville tvinge hende til en abort. Og derfor skriver jeg bare - det undrer mig en 13 årig pige vil beholde et barn.

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

Lahn11 skriver:

Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !! 

Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11  .. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...

Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder.. 

Pigens forældre  lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her . 

min ekskærestes søster blev gravid som 11årig

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

Lahn11 skriver:

Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !! 

Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11  .. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...

Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder.. 

Pigens forældre  lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her . 

min ekskærestes søster blev gravid som 11årig

Anmeld

26. september 2012

gædde/gitte

Benjamins'mor skriver:

Skrev heller ikke om hun gjorde eller ej. Men TS skriver jo at pigen havde holdt det hemmeligt fordi hun var bange for de ville tvinge hende til en abort. Og derfor skriver jeg bare - det undrer mig en 13 årig pige vil beholde et barn.

ved godt... rolig nu ... skrev til den forkerte  

Anmeld

26. september 2012

.....

Hvis det er udviklingen nu til dags, synes jeg godt nok at den er riv rustende forkert og voldsom i min verden . Hvis jeg får en datter håber jeg dælme ikke at hun er seksuel aktiv i den alder .

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Lahn11 skriver:

Hvor er det bare ganske forfærdeligt for sådan en lille pige! Jeg forstår slet ikke, at de ved hvad sex er i den alder! Det synes jeg bestemt ikke jeg vidste ret meget om dengang!

Hvor håber jeg inderligt at mine børn er noget ældre, før de finder ud af, hvad sex er... Jeg tænker kan man overhovedet få noget som helst ud af det andet end at kunne sige til vennerne at man har haft sex? Jeg forstår det slet ikke oppe i mit lille hoved!

Stakkels familie!

Jeg håber godt nok der kommer massiv hjælp til sådan en familie, for pigens forældre får jo lige pludselig et barn, de ikke vidste de skulle have og forholde sig til at deres lille pige skal være mor! Puha det er da et chok!

Anmeld

26. september 2012

baby012

Forældrene får myndigheden over barnet, og har Intet imod at tage sig af det heldigvis, men nøj hvor er det synd hun skal igennem alt set hendes forestilling om det at være mor er nok en hel anden end virkeligheden  

Anmeld

26. september 2012

mpr

Ej puha

Jeg var 15 før jeg overhovedet havde noget med drenge at gøre på den der "kæreste" måde med bare at kysse o_o og var da 16 - snart 17 da jeg mistede min mødom.. Hvordan kan det dog være at de er aktive så tidligt o_o jeg kunne da ikke finde ud af mig selv da jeg var 13 der skulle jeg først til at lære ordentligt om hvordan min krop fungerede....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.