Lahn11 skriver:
Jeg undre mig bare iver hvad mon niece kom hjem og fortalte sin mor og mig her igår, hun er 12 år Og går i 6. Klasse.. Hun kom hjem og sagde at en fra hendes parallel klasse er gravid, hun er 13 og skal føde om 3 måneder !!
Og hvis det er x kæresten der er faren , så er han kun 11
.. Pigen har holdt det skjult for forældrene i frygt for at de villegennemtvinge en abort som de selvf. Ikke kan nu der ku. Er tre måneder til hun skal føde...
Ville bare lige dele den med jer der som jeg ikke troede at børn er seksuelt aktive i den alder..
Pigens forældre lader heldigvis til at ville tage ansvaret for barnet, og støtte deres datter igennem det her .
Hvor er det bare ganske forfærdeligt for sådan en lille pige! Jeg forstår slet ikke, at de ved hvad sex er i den alder! Det synes jeg bestemt ikke jeg vidste ret meget om dengang!
Hvor håber jeg inderligt at mine børn er noget ældre, før de finder ud af, hvad sex er... Jeg tænker kan man overhovedet få noget som helst ud af det andet end at kunne sige til vennerne at man har haft sex? Jeg forstår det slet ikke oppe i mit lille hoved!
Stakkels familie!
Jeg håber godt nok der kommer massiv hjælp til sådan en familie, for pigens forældre får jo lige pludselig et barn, de ikke vidste de skulle have og forholde sig til at deres lille pige skal være mor! Puha det er da et chok!
Anmeld