HeXeri skriver:
Måske du har prøvet for mange ting? At han slet ikke kan finde rundt i det mere?
For mig lyder det mest som om det er en debat, for debattens skyld, hvis du forstår? Det handler egentligt ikke om at han ikke vil sove inde på sit værelse, men om at han nu kan mærke at mor tvivler på sig selv? 
For rigtigt mange virker det altså at tage en besultning og holde fast i den. Det kan være endda meget svært at stå der med et rasende barn, det har vi allesammen vist prøvet, men det rykken rundt og prøve nye ting af hjælper slet ikke.
Må jeg foreslå at læse godnat-historien som det sidste? Det er en rigtig god anledning at have noget kvalitetstid, mor/far i et let belyst rum, under dynen og med bamsen? Så er der rig mulighed for en god snak om dagen og en god afslutning? Det tager kroppen ca. 20 minutter om at falde fra hverdags-gear til sove-gear.
Ja, vi har vist efterhånden også prøvet lidt forskelligt - men husk det er på en periode på 3 år - det jo ikke fordi jeg ikke holder fast.
Han har skreget sig selv i søvn, fordi jeg holdte fast
Han har grædt sig selv i søvn, fordi jeg holdte fast
Han har blevet puttet, kærligt, mysset og nusset, fordi jeg holdte fast
Han har fast rutine HVER aften - alle aftener - kommer i seng på kl.slettet hver aften
Og Nej, det er ikke en debat for debattens skyld - jeg søger råd fordi jeg er ked af mit barn skriger sig selv i søvn!
Anmeld