3 år og stadig et helvede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.490 visninger
104 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Anonym trådstarter

ÅH!

Min dreng på 3 år er stadig et helvede at putte og vågner maaaaange gange i løbet af aften / natten - han sover i juniorseng, men vil aldrig puttes og vågner som sagt meget, rigtig meget.

Vi har prøvet alle metoder (føler jeg), men intet virker - nu ligger han op råber "ind i mors seng" - men når han så kommer derind vil han kke alligevel. .

Hva skal vi gøre??

Han er ørebarn, men vi var til tjek i Onsdags og der var intet........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

ÅH!

Min dreng på 3 år er stadig et helvede at putte og vågner maaaaange gange i løbet af aften / natten - han sover i juniorseng, men vil aldrig puttes og vågner som sagt meget, rigtig meget.

Vi har prøvet alle metoder (føler jeg), men intet virker - nu ligger han op råber "ind i mors seng" - men når han så kommer derind vil han kke alligevel. .

Hva skal vi gøre??

Nu hvor du siger I har prøvet det hele, så tænker jeg på, om I en periode kan prøve at sætte hans juniorseng ind ved siden af jeres seng. På den måde er han tæt på, men alligevel ikke helt oppe i sengen?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Nu hvor du siger I har prøvet det hele, så tænker jeg på, om I en periode kan prøve at sætte hans juniorseng ind ved siden af jeres seng. På den måde er han tæt på, men alligevel ikke helt oppe i sengen?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Hmm, nej - for han har altid sovet på eget værelse - han plejer bare at komme ind om natten og kravle op i sengen til os....

Anmeld

20. september 2012

henh01

min datter var også slem da hun var lille og der satte jeg mig på gulvet på en pude ved siden af hendes seng indtil hun sov. rykkede mig nærmere og nærmere døren for hver dag der gik og til sidst ventede jeg udenfor. Når hun kom ind om natten havde jeg en madras der lå på gulvet til hende og pludselig var det ikke så spændende længere.

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

min datter var også slem da hun var lille og der satte jeg mig på gulvet på en pude ved siden af hendes seng indtil hun sov. rykkede mig nærmere og nærmere døren for hver dag der gik og til sidst ventede jeg udenfor. Når hun kom ind om natten havde jeg en madras der lå på gulvet til hende og pludselig var det ikke så spændende længere.

Jeg har bare flere børn end ham, så kan simpelthen ik sidde derinde aften efter aften, min mand er sjældent hjemme ved puttetid - ellers go idé

Anmeld

20. september 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Hmm, nej - for han har altid sovet på eget værelse - han plejer bare at komme ind om natten og kravle op i sengen til os....

Men tænker bare, at selv om han har eget værelse, så fungere det jo pt ikke og når han kommer ind i sengen om natte, så skriver du, at han alligevel ikke vil være der.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Men tænker bare, at selv om han har eget værelse, så fungere det jo pt ikke og når han kommer ind i sengen om natte, så skriver du, at han alligevel ikke vil være der.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Nårh, nej det mig der ik har formuleret mig ordentligt, når han kommer ind om natten vil han hellere end gerne være der - det er når det er putte-tid om aften, han vil hverken i hans egen seng eller i vores seng

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

ÅH!

Hva skal vi gøre??

Mit sædbvanlige råd i den slags ting er, hold ud.
Put ham, sig god nat og gå og luk døren.
Og så må han tage sig de skrigeture der skal til.
Han har fået en masse uvaner, og det er nu engang dig der er den voksne, og som bestemmer.
Han er nu i den alder hvor han skal have et ordentligt søvnmønster, og det er din opgave som forældre at sørge for at han får det.

Selvfølgelig skal han trøstes, hvis han vågner om natten og puttes igen, men han skal ikke op.
Han skal ikke underholdes eller have sin vilje.
og ja, det kan godt tage noget tid inden han endelig overgiver sig, men det kommer til sidst, hvis du holder ud-

Kærligst
Sussie 

Anmeld

20. september 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Nårh, nej det mig der ik har formuleret mig ordentligt, når han kommer ind om natten vil han hellere end gerne være der - det er når det er putte-tid om aften, han vil hverken i hans egen seng eller i vores seng

nå ok..

Vi har (heldigvis) ikke haft samme problemer her hjemme, så ingen gode råd, men håber der kommer et par guldkort, så I kan få jeres aftener/nætter tilbage

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

20. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Mit sædbvanlige råd i den slags ting er, hold ud.
Put ham, sig god nat og gå og luk døren.
Og så må han tage sig de skrigeture der skal til.
Han har fået en masse uvaner, og det er nu engang dig der er den voksne, og som bestemmer.
Han er nu i den alder hvor han skal have et ordentligt søvnmønster, og det er din opgave som forældre at sørge for at han får det.

Selvfølgelig skal han trøstes, hvis han vågner om natten og puttes igen, men han skal ikke op.
Han skal ikke underholdes eller have sin vilje.
og ja, det kan godt tage noget tid inden han endelig overgiver sig, men det kommer til sidst, hvis du holder ud-

Kærligst
Sussie 

Jep, det har taget 3 år indtil videre...

Vi plejer at gøre følgende HVER aften:

- Kl. 18.00: Spiser aftensmad
- Kl. ca 18.30 - Bader alle drengene
- Herefter hygge og bog-læsning i nattøj
- kl. ca. 19.30 puttes således:

Børster tænder, kommer op i seng, blir puttet under dynen også bryder helvede løs - han vil intet, smider dyne, sovedyr og nuser af pommeren til (han har aldrig brugt sut), går ind igen putter o.s.v. går derind med ca. 5 min mellemrum, dette gør jeg hver aften - siger intet til ham, men tører hans øje og putter ham igen- hvorefter alt gentager sig forfra....

Er heldig hvis han sover før 22

De andre er der intet med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.