Lidt billeder af den voksende mave samt et billede fra MD. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja gør endelig det.

Jeg prøver.. Det går noget bedre.. Og lige nu nyder jeg de mange puf lillepigen giver mig. Og glæder mig sindssygt til de sidste 20(22) uger!!!!

og ja,til at få hende i armene.

dejligt det går bedre og ja NYD DEM!! Når du først når hen mod enden så bliver de mere stille og sover meget  Så nyd det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Miss Kat skriver:

Geniale idéer til barnets bog.... er det noget, du vil dele ud af??

Det er en graviditetskalender - skrevet af Camilla Gry Temmesen..

Af barnets bog har jeg fået en af min søster og svoger i gave. Købt Baby sam - det er en ny bog . Den er beige farvet og så er der en bamse uden på hvor der stikker bamsehår op.. Ej svært at forklare. men den er mega fed. Med mange gode og specielle ting inden i. Noget 3D klip osv.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

dejligt det går bedre og ja NYD DEM!! Når du først når hen mod enden så bliver de mere stille og sover meget  Så nyd det

Meget.
Lige nu sparker hun lidt til min fyldte blære. FY.
Nyder det alt hvad jeg kan.

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det synes jeg godt nok det har været. slet ikke som jeg havde regnet med. eller foregivet det skulle være. :/ Men jeg arbejder på at nyde det noget mere. og det er helt klart allerede blevet bedre..

Det skal du endelig bare gøre.. Nogengange kan det være rart at få lukket ud til en person der ikke kender en alt for godt. og som er ret neutral.

Der er langt flere bekymringer osv forbundet med graviditet end man lige regner med. Tror mange slet ikke er klar over det og hvordan skulle de egentlig også være det

Ja det har du sikkert ret i

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Der er langt flere bekymringer osv forbundet med graviditet end man lige regner med. Tror mange slet ikke er klar over det og hvordan skulle de egentlig også være det

Ja det har du sikkert ret i

Tror du har helt ret!
Men når folk omkring mig er gravid, ja selv nu hvor jeg selv er gravid er jeg stadig helt ekset på andres vegne.. Pudsigt når man ved at det egentlig ikke er såå super fedt på alle områder.. men ja, det kan jo ske de har det på en anden måde og så skal man jo heller ikke kaste "forbudte følelser" i hovedet på dem.

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Tror du har helt ret!
Men når folk omkring mig er gravid, ja selv nu hvor jeg selv er gravid er jeg stadig helt ekset på andres vegne.. Pudsigt når man ved at det egentlig ikke er såå super fedt på alle områder.. men ja, det kan jo ske de har det på en anden måde og så skal man jo heller ikke kaste "forbudte følelser" i hovedet på dem.

Ja der er jo dem der har perfekte graviditeter.. Hader dem bare.. Ej hehe, det er jo dejligt for dem

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Ja der er jo dem der har perfekte graviditeter.. Hader dem bare.. Ej hehe, det er jo dejligt for dem

hæhæ, I know the feeling.
Men ja, der er da heldigvis også nogle solstrålehistorier.. og dem er vi nok nødt til at have nogen af, ellers ville håbet da ofte gå fra os der kæmper lidt (og nogen meget..)

Anmeld

20. september 2012

Tona

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Så fik jeg lige tid til at få opdateret det hele herinde og efter lidt pres fra et par skønne piger kommer der nu et par billeder af den voksende mave..14+5, 18+0 og 19+6

Og så selvfølgelig lige et af vores skønne pige i maven fra MD scanning i fredags. 19+2

Knus herfra.

Ih hvor fantastisk

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Amandas-mor skriver:

Ih hvor fantastisk

Hvordan går det dig og mavsen?

Anmeld

20. september 2012

Tona

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvordan går det dig og mavsen?

Jeg er i uge 16 og maven er kæmpestor  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.