Lidt billeder af den voksende mave samt et billede fra MD. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Åhh hvor ser du dejlig ud! Maven er bare så fin og sikke den vokser!

Mange tak! Det var sødt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, ja det er de.
Kenneths "farfar" skulle røre i fredags. hhe.. Det hører sig jo til sagde han.. - ja værsgo. hihi.. og min moster har aet en del gange.. og så Kenneth, han rører jo hele tiden. thihi.

Ja, det er kun dejligt.. jeg glæder mig.
Også til at se forandringen de næste 5 uger, og derefter 5 uger igen osv.

Haha, ja, det hører sig til.. Min søster har også gramset en gang allerede (), derudover er det (heldigvis!) kun Andreas.. Men der er heller ikke meget at ae endnu

Ja, det bliver da vildt sjovt! Er dine mavebilleder hver 5. uge?

Anmeld

20. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak! Det var sødt ..

Og sikke en fin pige der ligger derinde forresten  Synes aldrig man kan få nok af at se på scanningsbillederne af de små. Kigger ofte på mine af lillepigen

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Haha, ja, det hører sig til.. Min søster har også gramset en gang allerede (), derudover er det (heldigvis!) kun Andreas.. Men der er heller ikke meget at ae endnu

Ja, det bliver da vildt sjovt! Er dine mavebilleder hver 5. uge?

hihi, ja det har flere af mine veninder også.. Tidligt i graviditeten, hvilket jo ikke var sååå tidligt igen da det jo først var efter NF, men stadig uden stor mave.. hehe..
Baby kan godt lide at blvie aet.. hihihiih..

Nej.. har billede fra uge 12 og så hver uge.. Det er bare ikke alle der egner sig til åben forum.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Og sikke en fin pige der ligger derinde forresten  Synes aldrig man kan få nok af at se på scanningsbillederne af de små. Kigger ofte på mine af lillepigen

Mange tak. Er helt enig..
Har lige fået sat alle billederne i den mappe jeg købte under første graviditet.. - har bare ikke turde sætte dem ind denne gang. men nu skulle det være.. Det er dejligt at have dem samlet..

Anmeld

20. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak. Er helt enig..
Har lige fået sat alle billederne i den mappe jeg købte under første graviditet.. - har bare ikke turde sætte dem ind denne gang. men nu skulle det være.. Det er dejligt at have dem samlet..

Kan jeg godt forstå  Det er dejligt at samle minder i løbet fra graviditeten, allerede senere i graviditeten bliver de guldværd

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

hihi, ja det har flere af mine veninder også.. Tidligt i graviditeten, hvilket jo ikke var sååå tidligt igen da det jo først var efter NF, men stadig uden stor mave.. hehe..
Baby kan godt lide at blvie aet.. hihihiih..

Nej.. har billede fra uge 12 og så hver uge.. Det er bare ikke alle der egner sig til åben forum.

Det kan baby rigtig godt lide - men specielt godt, når maven bliver hård og stram! 

Hahaha, nårh, de er ikke alle lige børnevenlige?

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Kan jeg godt forstå  Det er dejligt at samle minder i løbet fra graviditeten, allerede senere i graviditeten bliver de guldværd

Ja lige præcis.
Nyder også at udfylde min graviditetskalender og barnetsbog.. (der dog ikke ahr så meget før fødslen) meen så er der mere til efter.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Det kan baby rigtig godt lide - men specielt godt, når maven bliver hård og stram! 

Hahaha, nårh, de er ikke alle lige børnevenlige?

Altså det er jo ikke værre end at stå i bikini.. Men min krop kombineret med det.. argh det vil jeg alligevel ikke byde flokken. hihi..

Og googles skal de ihvertfald ikke..hahaha

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Hvor er du bare flot gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.