Lidt billeder af den voksende mave samt et billede fra MD. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.927 visninger
90 svar
0 synes godt om
20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Hej piger..

Så fik jeg lige tid til at få opdateret det hele herinde og efter lidt pres fra et par skønne piger kommer der nu et par billeder af den voksende mave..14+5, 18+0 og 19+6

Og så selvfølgelig lige et af vores skønne pige i maven fra MD scanning i fredags. 19+2

Knus herfra.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Så fik jeg lige tid til at få opdateret det hele herinde og efter lidt pres fra et par skønne piger kommer der nu et par billeder af den voksende mave..14+5, 18+0 og 19+6

Og så selvfølgelig lige et af vores skønne pige i maven fra MD scanning i fredags. 19+2

Knus herfra.

Hoooold da op, ja, der er da godt nok begyndt at ske noget!

Hihi, og ja, sikke da du stritter med din booty på det sidste billede! 

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Hoooold da op, ja, der er da godt nok begyndt at ske noget!

Hihi, og ja, sikke da du stritter med din booty på det sidste billede! 

Ja jeg ved sku ikke hvad jeg laver.. Altså er jo svajrygget i forvejen. Meeeen sku ikke så meget.. og plejer eller at være meget obs på at trække maven ind og så rette ryggen. Nu kan maven bare ikke rigtig trækkes ind længere.

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja jeg ved sku ikke hvad jeg laver.. Altså er jo svajrygget i forvejen. Meeeen sku ikke så meget.. og plejer eller at være meget obs på at trække maven ind og så rette ryggen. Nu kan maven bare ikke rigtig trækkes ind længere.

Men du er SÅÅÅ fin! Nu kan man da umuligt være i tvivl om, at det er en babybule! 

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Men du er SÅÅÅ fin! Nu kan man da umuligt være i tvivl om, at det er en babybule! 

Tak søde..
nej ikke når jeg har tætsiddende tøj på ihvertfald.
Folk er også begyndt at kigge på maven når jeg har løst tøj på, så stritter mavsen jo og tøjet sidder tæt lige midt på maven.. haha..
Synes også det ligner jeg får en ordentlig badebold lige på maven .. Som min søster og mor også har ahft.

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak søde..
nej ikke når jeg har tætsiddende tøj på ihvertfald.
Folk er også begyndt at kigge på maven når jeg har løst tøj på, så stritter mavsen jo og tøjet sidder tæt lige midt på maven.. haha..
Synes også det ligner jeg får en ordentlig badebold lige på maven .. Som min søster og mor også har ahft.

Det er da hyggeligt! Er folk så også begyndt at ae din mave?  Hm, det kunne godt se ud til, at du får en fin, stor, rund mave, men det er da kun hyggeligt!

Anmeld

20. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Smuk mave!! Og super smuk pige!

Anmeld

20. september 2012

christina92

Åhh hvor ser du dejlig ud! Maven er bare så fin og sikke den vokser!

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Det er da hyggeligt! Er folk så også begyndt at ae din mave?  Hm, det kunne godt se ud til, at du får en fin, stor, rund mave, men det er da kun hyggeligt!

hehe, ja det er de.
Kenneths "farfar" skulle røre i fredags. hhe.. Det hører sig jo til sagde han.. - ja værsgo. hihi.. og min moster har aet en del gange.. og så Kenneth, han rører jo hele tiden. thihi.

Ja, det er kun dejligt.. jeg glæder mig.
Også til at se forandringen de næste 5 uger, og derefter 5 uger igen osv.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

rikkeregnbue skriver:

Smuk mave!! Og super smuk pige!

Mange taaaaak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.