Lidt billeder af den voksende mave samt et billede fra MD. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak.. You just made my day.

Mange tak for tanken søde.. Har det langt bedre.. Var lige nede og skrabe gulvet.. Men er på vej op!!..
Håber alt er ok med dig/jer.. Ellers må du endelig skrive hvis du har brug for det!

Er glad for at kunne hjælpe

Godt det går bedre, graviditet er også en skræmmende ting og har nok især været det for dig Tak for det, det skal jeg nok huske, måske jeg tager dig på ordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er utroligt så hurtigt tiden pludselig går.. Synes ikke det er længe siden du var halvvejs.

Det kan jeg godt forstå. Vil klart anbefale Graviditetskalender skrevet af Camilla Gry Temmesen.

Det vil jeg lige skrive ned et sted

Og nej det følels heller ikke som særlig lang tid siden, så selv om jeg kan læse det er svært for dig så husk at nyd det, for lige pludselig er fødslen for døren og du skal vende dig til tanken om at maven pludselig ikke er der mere

Men så får du jo en baby

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

nusenjo88 skriver:

Såååå fin  og hvor er den bluse fra som du har på på sidste billede?

Mange tak..
Den er fra H&M's mama afdeling og kostede kun 70 kr.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Er glad for at kunne hjælpe

Godt det går bedre, graviditet er også en skræmmende ting og har nok især været det for dig Tak for det, det skal jeg nok huske, måske jeg tager dig på ordet

Ja, det synes jeg godt nok det har været. slet ikke som jeg havde regnet med. eller foregivet det skulle være. :/ Men jeg arbejder på at nyde det noget mere. og det er helt klart allerede blevet bedre..

Det skal du endelig bare gøre.. Nogengange kan det være rart at få lukket ud til en person der ikke kender en alt for godt. og som er ret neutral.

Anmeld

20. september 2012

pussekat

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Så fik jeg lige tid til at få opdateret det hele herinde og efter lidt pres fra et par skønne piger kommer der nu et par billeder af den voksende mave..14+5, 18+0 og 19+6

Og så selvfølgelig lige et af vores skønne pige i maven fra MD scanning i fredags. 19+2

Knus herfra.

hejsa

supet folt mave og kan godt lige bluse på billde nr 2

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Det vil jeg lige skrive ned et sted

Og nej det følels heller ikke som særlig lang tid siden, så selv om jeg kan læse det er svært for dig så husk at nyd det, for lige pludselig er fødslen for døren og du skal vende dig til tanken om at maven pludselig ikke er der mere

Men så får du jo en baby

Ja gør endelig det.

Jeg prøver.. Det går noget bedre.. Og lige nu nyder jeg de mange puf lillepigen giver mig. Og glæder mig sindssygt til de sidste 20(22) uger!!!!

og ja,til at få hende i armene.

Anmeld

20. september 2012

Miss Kat

Hvor er du fin!! Rigtig fine billeder! 

Hold op, jeg glæder mig, til jeg kan se så meget forandring hos mig selv.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

pussekat skriver:

hejsa

supet folt mave og kan godt lige bluse på billde nr 2

Mange tak..

Det er skam bare en gaaaaaaammel sag der lige var lidt fin til en lille gravid mave.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Miss Kat skriver:

Hvor er du fin!! Rigtig fine billeder! 

Hold op, jeg glæder mig, til jeg kan se så meget forandring hos mig selv.

Mange tak..

Ja det er i sandhed fantastisk med sådan en mavse.

Anmeld

20. september 2012

Miss Kat

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaa, nu er der ikke længe til at du kan komme ordentlig igang.

M! herinde fra foreslog mig en og den er GENIAL. Jeg elsker den!.
Men ja, havde ejg ikke ahft den havde jeg ikke fået skrevet noget ned.. Så fedt du alligevel har.. Det er sku fedt at se tilbage på.. også i næste graviditet.

Geniale idéer til barnets bog.... er det noget, du vil dele ud af??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.