Lidt billeder af den voksende mave samt et billede fra MD. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Altså det er jo ikke værre end at stå i bikini.. Men min krop kombineret med det.. argh det vil jeg alligevel ikke byde flokken. hihi..

Og googles skal de ihvertfald ikke..hahaha

Hahaha, hvor er du sød (og ret fjollet!).. Mine ligger nu også i album, fordi jeg ikke er ven med google i undertøjsbilleder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

nusenjo88

Såååå fin  og hvor er den bluse fra som du har på på sidste billede?

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Hvor er du bare flot gravid!

Mange tak søde Laulund.. Skønt med sådan en kommentar.. Det havde jeg alligevel aldrig regnet med at få fra nogen..

Anmeld

20. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja lige præcis.
Nyder også at udfylde min graviditetskalender og barnetsbog.. (der dog ikke ahr så meget før fødslen) meen så er der mere til efter.

hehe Ja, glæder mig også hel vildt til at komme ordentlig igang med barnets bog  jeg har desværre ikke haft en graviditetskalender så det er mest et virvar af noter og små nedskrevne ting rundt omkring

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Hahaha, hvor er du sød (og ret fjollet!).. Mine ligger nu også i album, fordi jeg ikke er ven med google i undertøjsbilleder

*FNIIIIIIIS*

Ja det kan jeg godt forstå...

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak søde Laulund.. Skønt med sådan en kommentar.. Det havde jeg alligevel aldrig regnet med at få fra nogen..

Pjat med dig! Det passer jo så hvorfor ikke

Har aldrig fået svaret på din lange tråd, men har tænkt på dig og håber du har det bedre (Har ikke lige det vilde overskud i øjeblikket til at svare)

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

hehe Ja, glæder mig også hel vildt til at komme ordentlig igang med barnets bog  jeg har desværre ikke haft en graviditetskalender så det er mest et virvar af noter og små nedskrevne ting rundt omkring

Jaaa, nu er der ikke længe til at du kan komme ordentlig igang.

M! herinde fra foreslog mig en og den er GENIAL. Jeg elsker den!.
Men ja, havde ejg ikke ahft den havde jeg ikke fået skrevet noget ned.. Så fedt du alligevel har.. Det er sku fedt at se tilbage på.. også i næste graviditet.

Anmeld

20. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaa, nu er der ikke længe til at du kan komme ordentlig igang.

M! herinde fra foreslog mig en og den er GENIAL. Jeg elsker den!.
Men ja, havde ejg ikke ahft den havde jeg ikke fået skrevet noget ned.. Så fedt du alligevel har.. Det er sku fedt at se tilbage på.. også i næste graviditet.

Nej det er der ikke

Og ja det er rart at have lidt, men næste gang vil jeg nu forsøge at finde en ordentlig en at skrive ned i. Så jeg har det ordentlig samlet og mere system i det

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Pjat med dig! Det passer jo så hvorfor ikke

Har aldrig fået svaret på din lange tråd, men har tænkt på dig og håber du har det bedre (Har ikke lige det vilde overskud i øjeblikket til at svare)

Mange tak.. You just made my day.

Mange tak for tanken søde.. Har det langt bedre.. Var lige nede og skrabe gulvet.. Men er på vej op!!..
Håber alt er ok med dig/jer.. Ellers må du endelig skrive hvis du har brug for det!

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Nej det er der ikke

Og ja det er rart at have lidt, men næste gang vil jeg nu forsøge at finde en ordentlig en at skrive ned i. Så jeg har det ordentlig samlet og mere system i det

Det er utroligt så hurtigt tiden pludselig går.. Synes ikke det er længe siden du var halvvejs.

Det kan jeg godt forstå. Vil klart anbefale Graviditetskalender skrevet af Camilla Gry Temmesen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.