Lidt billeder af den voksende mave samt et billede fra MD. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Jo det må du da gerne, det gør det jo ikke mindre hårdt for dig at jeg har haft det sådan

Og tænk at jeg vil gå det hele igennem igen når jeg (snart) bliver gravid igen

Ja det er vildt.. Der kan man jo virkelig se hvor fantastisk det er at blive mor!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Altså hvis hun tilnærmelsesvis arver mit temperament så kunne det godt blvie en kæmpe udfordring. hihi..

Sådan har jeg det desværre også  og får hun mit temperament og farens lyst til fester og druk så går det HEEEELL galt!

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Sådan har jeg det desværre også  og får hun mit temperament og farens lyst til fester og druk så går det HEEEELL galt!

hæhæhæ. OH SHIT!.

Sådan kan jeg også sige om min kærestes "unge dage" og dem håber jeg bestemt ikke hun arver, for et kriterie for at det skulle være os var at han skulle stoppe med noget af det pjat der fulgte med hans fester.. (Hvis du forstår)..
Men hvis det blot er festgenet ja så håber jeg hellere hun arver hans end mit - startede med at gå i byen da jeg var 13. hahaha..

Anmeld

20. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

hæhæhæ. OH SHIT!.

Sådan kan jeg også sige om min kærestes "unge dage" og dem håber jeg bestemt ikke hun arver, for et kriterie for at det skulle være os var at han skulle stoppe med noget af det pjat der fulgte med hans fester.. (Hvis du forstår)..
Men hvis det blot er festgenet ja så håber jeg hellere hun arver hans end mit - startede med at gå i byen da jeg var 13. hahaha..

Ved hvad du mener sådan var det også her, tiltrods for manden er 12 år ældre end jeg  men han opleve lige hans unge dage efter at være blevet single igen efter et langt forhold!

Og vil da også være skønt med en pige som kan lide fest og ballade og andres selskab, har selv været meget genert og sådan og det kommer man heller ikke langt med

Anmeld

20. september 2012

Miss Kat

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er en graviditetskalender - skrevet af Camilla Gry Temmesen..

Af barnets bog har jeg fået en af min søster og svoger i gave. Købt Baby sam - det er en ny bog . Den er beige farvet og så er der en bamse uden på hvor der stikker bamsehår op.. Ej svært at forklare. men den er mega fed. Med mange gode og specielle ting inden i. Noget 3D klip osv.

Nå ja, den har jeg vist set på før! Den ser rigtig fin ud. Jeg syntes dengang, den var lige dyr nok til min pengepung, men den er altså en investering værd? Futter lige ned og kigger på den i morgen...

Okay, lyder også super fin.

Anmeld

20. september 2012

Lotus86

Så fin mave Hvor er det vildt du allerede er halvvejs

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Ved hvad du mener sådan var det også her, tiltrods for manden er 12 år ældre end jeg  men han opleve lige hans unge dage efter at være blevet single igen efter et langt forhold!

Og vil da også være skønt med en pige som kan lide fest og ballade og andres selskab, har selv været meget genert og sådan og det kommer man heller ikke langt med

Ja sådan er det jo. Vi elsker dem jo heldigvis på trods af deres fortid.

Jeg selv var der emga gang i fra jeg var 12½-16 og så begyndte jeg at komme sammen med Kenneth , vi gik en del i byen indtil han faldt ned fra et tag på arbejde.. Han var sygemeldt i 7 måneder hvor ejg passede ham.. Så der gik det sku lidt i sig selv. og siden er vi faktisk ikke rigtig kommet på festbanen igen.. Personligt har jeg ikke behov for det og nyder meget få privatfester med dem jeg har kærest. hihi..

Men ja, jeg er ikke i tvivl om vores piger blvier fantastiske.

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Miss Kat skriver:

Nå ja, den har jeg vist set på før! Den ser rigtig fin ud. Jeg syntes dengang, den var lige dyr nok til min pengepung, men den er altså en investering værd? Futter lige ned og kigger på den i morgen...

Okay, lyder også super fin.

Ja den er også lidt dyr i det. Men jeg elsker den.

Anmeld

20. september 2012

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Så fik jeg lige tid til at få opdateret det hele herinde og efter lidt pres fra et par skønne piger kommer der nu et par billeder af den voksende mave..14+5, 18+0 og 19+6

Og så selvfølgelig lige et af vores skønne pige i maven fra MD scanning i fredags. 19+2

Knus herfra.

Hvor er du bare fin 

Rigtig flot gravid 

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Hvor er du bare fin 

Rigtig flot gravid 

Mange tak søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.