2 bliver til 3 (trekanter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja, se.. der kan man bare se :-( Jeg tør aldrig udleve den syge fantasi jeg har altså :-(

Det er da ikke en SYG fantasi - du deler den med oceaner af mennesker. Nogle lever den ud - er de syge? 

Jeg synes, du har et problematisk forhold til dine tanker og fantasier, hvis du kan gå og føle skam over noget, der kun foregår mellem dine ører. Tanker er toldfri. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

modesty

Nah, for de enkelte gange, jeg har tænkt på det under samleje, har jeg følt det var forkert, eller sådan.. Skamfuldt, agtigt

Det må du altså stoppe med. Det er IKKE skamfuldt! Jeg lover dig, det er en helt uskyldig og fin fantasi du har dig dér.  Lov mig at du vil prøve at give dig selv lov til at have sådanne tanker uden at føle skam. Det er HELT okay at have sådan nogle tanker - det har vi alle sammen! 

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det er da ikke en SYG fantasi - du deler den med oceaner af mennesker. Nogle lever den ud - er de syge? 

Jeg synes, du har et problematisk forhold til dine tanker og fantasier, hvis du kan gå og føle skam over noget, der kun foregår mellem dine ører. Tanker er toldfri. 

Måske nok, ja. Men jeg synes virkelig at det er sygt. Ikke at de andre der udlever det er syge, men at jeg personligt er imod den slags - og alligevel så vækker det en lyst i mig. Det synes jeg er sygt, ja. For MIT vedkommende - ikke andres.

Måske er det toldfrit, men jeg synes bare det er.... nedern... Og ja, jeg deler det med mennesker af ene og alene den grund, at de ikke ved hvem jeg er.. :-)

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det må du altså stoppe med. Det er IKKE skamfuldt! Jeg lover dig, det er en helt uskyldig og fin fantasi du har dig dér.  Lov mig at du vil prøve at give dig selv lov til at have sådanne tanker uden at føle skam. Det er HELT okay at have sådan nogle tanker - det har vi alle sammen! 

Ej, men endnu værre bliver det altså, hvis jeg så tænker på det enten ved onani eller samleje, at jeg bagefter tænker : Ej, hvor er du nedern! -  det tænker jeg virkelig om mig selv efterfølgende.. Men ja, det er jo nok bare en lille ting.

Anmeld

14. september 2012

modesty

Anonym skriver:

Og ja, jeg deler det med mennesker af ene og alene den grund, at de ikke ved hvem jeg er.. :-)

Det er ikke det "Mor og meget mere" mener. Hun mener at der er helt vildt mange mennesker der har den samme fantasi som dig. Det er NORMALT, ikke sygt.

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er ikke det "Mor og meget mere" mener. Hun mener at der er helt vildt mange mennesker der har den samme fantasi som dig. Det er NORMALT, ikke sygt.

Aaah, ja der kan man bare se. Den misforstod jeg så.. 

Anmeld

14. september 2012

modesty

Anonym skriver:

Aaah, ja der kan man bare se. Den misforstod jeg så.. 

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er

Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux  

Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet!

Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien. 

Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr? 

Kære ven..fantasier skader ingen, heller ikke dig..det er jo bare...en fantasi. det svarer jo bare til at du fantaserer om en kæmpe is med al snaskt som guf, softice og al den slags...og det hader man jo ikke sig selv for, vel??  

Men har du det så slemt med din fantasi, så sæt dig dog ned og skriv en rigtig saftig historie, hvor du udlever hele affæren fra a til z. Læser den igennem nogle gange og når du så er træt af den, så slet den.

Det er en god måde at udleve den slags på.
Selv utroskab kan gennemføres på papiret, men det behøver aldrig at komme videre til en selv.
Og det interessante ved det er, at når man netop giver sig selv lov til at udleve det i en historie, så går gnisten af fantasien, man mister interessen for den, og den var netop blot det den var...en fantasi.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

14. september 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja.. Hvor er det dog irriterende et eller andet sted.. Kæresten synes det var fedt, for han troede vi så skulle have en trekant - men nej tak, ellers tak altså :-(

jaaa men det må din kæreste leve med for du skal slet ikke have det skidt med det

Anmeld

14. september 2012

celkt

Jeg savner en mulighed for at være anonym i denne her tråd!?!

Både min mor og min ex-svigerinde skriver herinde...haha

Men altså..

Jeg har i mit liv deltaget i både trekanter og firkanter med forskellige partnere eller som den ekstra i dobbeltsengen,og det er SJOVT..

Jeg tænder for vildt på at se min fyr med en anden pige, så tror også det er en helt normal fantasi, - jeg har bare af og til valgt at udleve den...

Jeg mener ikke der er nogen grund til jalouxi når jeg selv inviterer de ekstra til at deltage i legen.

Men jeg vil så understrege at det sex jeg har haft i denne forbindelse er sjovt og lækkert, men det slår aldrig det fantastiske intime og nærværende sex, jeg deler alene med min dejlige mand, og som kun er for os to.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.