2 bliver til 3 (trekanter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvad så hvis det er fordi det er noget der bare tænder dig og det blot er en tanke, og hvis nu den blev til virkelighed hvad så mon du så stadig vil have den tanke med ej hvor ville det være frækt at hun har sex med min mand

Jeg tror ikke det ville være fedt for mig IRL, nej :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvorfor hader du tanken? Du har en kink der tænder dig, og som du selv skriver, er du afklaret med ikke at føre den ud i livet. Så nyd den dog, og brug den til noget konstruktivt. 

Hvordan bruge den konstruktivt?

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Sådan der har jeg det også .. Vi har faktisk snakket om det for længe siden , men det er aldrig blevet til noget .. Og ved ikke om det er godt eller skidt , for jeg ville nok ha det dårligt med mig selv , hvis hun f.eks var "bedre" end mig ...

Så jeg vil nok ikke gøre det på nuværende tidspunkt ..
Før jeg blev gravid og fik de ekstra kilo , ku jeg nok godt ha fundet på det , men nej , ikke nu ..  

Hvor fedt at du dengang kunne. Jeg kan ikke, kommer nok aldrig til det.. Jeg er for jaloux til det..

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

No way! Kunne aldrig dele min (kommende) kæreste med nogen

:-)

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Ja har været der Og hendes mand var der også - deltagende - men det er ikke med min nuværende mand. DET ville jeg ikke kunne! Og min mand har også levet sine lyster ud og vil slet ikke derhen igen.  Vi har prøvet det og har levet det ud i tiden før hinanden! Bum! Fantasien er langt frækkere end i virkeligheden! 

Dette har intet med selvværd at gøre. Men jeg elsker simpelthen min mand og vil på ingen måde dele ham med nogen! Bare tanken, nej han er min - vi har indgået ægteskab og opbygget et tillidsfuld forhold uden nogen knaster og revner i den forbindelse og det værner jeg om. 

Fortiden var fuld af fjold og pjat! 

Det beroligere mig, at du siger, at fantasien er frækkere end virkeligehen.

Men hvor lyder det dejligt, at I har et skønt forhold hvor det KUN er jer to <3

Anmeld

14. september 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er

Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux  

Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet!

Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien. 

Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr? 

Det ville jeg simpelthen ikke kunne.

fremover når vi skulle have sex, eller når jeg ville sidde alene med mine tanker, ville de billeder med min kæreste og en anden pige komme op, og jeg ville ikke kunne leve med det. 

Men det er jo bare sådan jeg har det! 

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

Det ville jeg simpelthen ikke kunne.

fremover når vi skulle have sex, eller når jeg ville sidde alene med mine tanker, ville de billeder med min kæreste og en anden pige komme op, og jeg ville ikke kunne leve med det. 

Men det er jo bare sådan jeg har det! 

Nejmen jeg har det også sådan, om min fyr ville tænke på hende, ´fremover hvis vi skulle være sammen , og sådan..

Anmeld

14. september 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Nejmen jeg har det også sådan, om min fyr ville tænke på hende, ´fremover hvis vi skulle være sammen , og sådan..

Ja, det ville jeg også være bange for.

Eller ville han syntes hun var bedre end mig osv. Alle de tanker ville plage mig i resten af den tid vi ville have et forhold 

også fordi jeg er så usikker på mig selv som jeg er i forvejen, så hvis jeg skulle føle mig "truet" af en veninde, så ville hele min verden da bare bryde sammen hehe 

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

Ja, det ville jeg også være bange for.

Eller ville han syntes hun var bedre end mig osv. Alle de tanker ville plage mig i resten af den tid vi ville have et forhold 

også fordi jeg er så usikker på mig selv som jeg er i forvejen, så hvis jeg skulle føle mig "truet" af en veninde, så ville hele min verden da bare bryde sammen hehe 

Sådan har jeg det også. Det er derfor at det er så skide dobbeltmoralskt :p

Anmeld

14. september 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også. Det er derfor at det er så skide dobbeltmoralskt :p

Hehe ja   Det tror jeg vi alle sammen er engang imellem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.