Anonym skriver:
Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er 
Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux
Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet!
Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien.
Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr? 
jeg er så jealux så nu jeg ville ikke kunne dele min kæreste med en anden pige..
men har altid selv haft en fantasi om 2 fyre og mig, om jeg ville kunne føre det ud i virkeligheden en dag, tja det tror jeg egentlig ikke..
men det man skal tænke på med 3kanter er meget hvem det er med, om forholdet kan holde til det.. 
min kæreste havde engang nogle år tilbage en 4kant, sådan noget bytte partner ting, 2 par der "delte".. senere gik det andet par fra hinanden, tøsen kom op til min kæreste og hans dame, og det endte i en 3kant.. hvilke ødelagde venskabet mellem min kæreste og venner som var fra det andet par.. i flere år snakkede de ikke sammen grundet det..
så man skal passe på og tænke sig om