2 bliver til 3 (trekanter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

MissMona

Anonym skriver:

Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er

Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux  

Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet!

Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien. 

Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr? 

Det skal du da ikke hade dig selv for. En fantasi er en fantasi og så længe du kan skelne er det da bare helt i orden.

Jeg er af den opfattelse at der er rigtigt mange fantasier der ville være decideret ødelæggende for et forhold hvis de blev levet ud i livet. Jeg kan godt ind imellem tænke, neeej hvor var det da en lækker, sød pige eller fyr, og - hvis jeg var single, så ville jeg helt sikker kaste mig over hende/ham og så kan tankerne flyve lidt der. Men det betyder ikke at jeg nogensinde gør det, for jeg elsker min kæreste overalt på jorden og mener at 3 i et forhold er en for meget og det andet er blot - ja en fantasi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Fantasien om det er så fræk Men haha, jeg ville dø hvis jeg spurgte om han var med på det og han så sagde ja hvornår hvornår hvornår. (dobbelt moralsk i know!)
Men bum bum, jeg er sgu nok typen der godt kunne finde på at score en pige i byen og så hører manden om han var frisk på en trekant- det synes jeg er mere uskyldigt for så kan man sige, gud hvor var vi fulde og fjollede, sådan noget ku vi jo aaaaaldrig have fundet på. Vi er jo hr og fru DK
Jeg tror det er helt normalt, og så længe det ikke involvere noget ulovligt så er fantasier da for skønne!

Hvor godt at der er en der forstår mig. Og hvor er du frisk!

Men selvom jeg havde manden med i byen, og vi fandt en lækker pige, så kunne jeg nok ikke - ligemeget hvor fuld jeg var  

Tanken om, at han har lyst til andre end mig, giver mig lyst til at slå ham - DOBBLET MORALSK, ja tak hér. Haha..

Anmeld

13. september 2012

B&J

Anonym skriver:

Pudsigt nok, er det præcist også min første tanke! "Nej, jeg vil sgu ikke dele ham med nogen"... Og så alligevel kommer den der anden frække tanke snigende - og jeg HADER den, for det er ikke den jeg er!

hvad så hvis det er fordi det er noget der bare tænder dig og det blot er en tanke, og hvis nu den blev til virkelighed hvad så mon du så stadig vil have den tanke med ej hvor ville det være frækt at hun har sex med min mand

Anmeld

13. september 2012

modesty

Anonym skriver:

Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er

Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux  

Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet!

Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien. 

Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr? 

Min mand og jeg har nogle problemer i vores sexliv, der gør at jeg ikke føler mig selvsikker nok til at kunne gøre det med ham nu. Men med tidligere kærester - ja, det kunne jeg godt. Og jeg har flere veninder/bekendte som har ført det ud i livet. 

Anmeld

13. september 2012

modesty

Anonym skriver:

Pudsigt nok, er det præcist også min første tanke! "Nej, jeg vil sgu ikke dele ham med nogen"... Og så alligevel kommer den der anden frække tanke snigende - og jeg HADER den, for det er ikke den jeg er!

Hvorfor hader du tanken? Du har en kink der tænder dig, og som du selv skriver, er du afklaret med ikke at føre den ud i livet. Så nyd den dog, og brug den til noget konstruktivt. 

Anmeld

13. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Sådan der har jeg det også .. Vi har faktisk snakket om det for længe siden , men det er aldrig blevet til noget .. Og ved ikke om det er godt eller skidt , for jeg ville nok ha det dårligt med mig selv , hvis hun f.eks var "bedre" end mig ...

Så jeg vil nok ikke gøre det på nuværende tidspunkt ..
Før jeg blev gravid og fik de ekstra kilo , ku jeg nok godt ha fundet på det , men nej , ikke nu ..  

Anmeld

13. september 2012

Janni.

Jeg har levet i et forhold hvor vi var 2 kvinder og 1 mand.  Elskede det forhold. Sygdom skilte os desværre ad. 

Anmeld

13. september 2012

Sophie90

No way!! HAha.. Min veninde havde en 4 kant i sidste weekend hun fortalte mig om hvor der var et kærestepar med og mandensyntes min veninde var meget spændende.. Så hans kæreste blev jaloux og nu er det bare mærkeligt mellem dem.. Har ikke selv nogle erfaringer med det.. Men hvis det skulle være skulle det var to mænd og mig.. Men mig og min kæreste skal det kun være os :-)

Anmeld

13. september 2012

Pige2009

Anonym skriver:

No way! Kunne aldrig dele min (kommende) kæreste med nogen

Anmeld

13. september 2012

MortilElias2010

Ja har været der Og hendes mand var der også - deltagende - men det er ikke med min nuværende mand. DET ville jeg ikke kunne! Og min mand har også levet sine lyster ud og vil slet ikke derhen igen.  Vi har prøvet det og har levet det ud i tiden før hinanden! Bum! Fantasien er langt frækkere end i virkeligheden! 

Dette har intet med selvværd at gøre. Men jeg elsker simpelthen min mand og vil på ingen måde dele ham med nogen! Bare tanken, nej han er min - vi har indgået ægteskab og opbygget et tillidsfuld forhold uden nogen knaster og revner i den forbindelse og det værner jeg om. 

Fortiden var fuld af fjold og pjat! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.