2 bliver til 3 (trekanter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.222 visninger
70 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er

Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux  

Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet!

Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien. 

Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

B&J

nej det kunne jeg ikke.... der er ingen anden kvinde der skulle røre min fyr ihh hvor ville jeg flippe hihihihihi

men vi har jo alle vores fantasier

Anmeld

13. september 2012

tinasmor

Hvis du er jaloux, så tror jeg det er godt at det kun bliver i fantasien ellers kunne det ende med at ødelægge jeres gode forhold.

Til dit spørgsmål: nej en ekstra pige i sengen har aldrig været noget der har tændt mig.

Anmeld

13. september 2012

Camulla

Anonym skriver:

Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er

Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux  

Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet!

Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien. 

Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr? 

NEJ, det kunne jeg ikke! Det ville ødelægge vores forhold fuldstændigt, men der er jo også langt fra fantasi til handling

Held og lykke med det  

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det kunne jeg ikke.... der er ingen anden kvinde der skulle røre min fyr ihh hvor ville jeg flippe hihihihihi

men vi har jo alle vores fantasier

Pudsigt nok, er det præcist også min første tanke! "Nej, jeg vil sgu ikke dele ham med nogen"... Og så alligevel kommer den der anden frække tanke snigende - og jeg HADER den, for det er ikke den jeg er!

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Hvis du er jaloux, så tror jeg det er godt at det kun bliver i fantasien ellers kunne det ende med at ødelægge jeres gode forhold.

Til dit spørgsmål: nej en ekstra pige i sengen har aldrig været noget der har tændt mig.

Ja, jeg ville slet ikke kunne klare at have et forhold til ham bagefter - jeg ville for altid tro, at han stadig tænkte på hende, og hellere ville have hende og sådan. :/

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Camulla skriver:

NEJ, det kunne jeg ikke! Det ville ødelægge vores forhold fuldstændigt, men der er jo også langt fra fantasi til handling

Held og lykke med det  

Ja, det er der - og som jeg lige har svaret én af de andre, så er det slet ikke hvem jeg er - jeg HADER at jeg har den her fantasi.  

Anmeld

13. september 2012

aarhusmor

Jeg kan godt forstå du tænder på tanken. Det er ikke sådan at jeg tænker det samme, men kan sagtens sætte mig ind i det. Men tænker også at bare fordi man har en visuel drøm i sit hoved, betyder det jo ikke den skal udføres. For ens drøm er jo en drøm og måske ikke noget der ville være rart i virkeligheden

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg kan godt forstå du tænder på tanken. Det er ikke sådan at jeg tænker det samme, men kan sagtens sætte mig ind i det. Men tænker også at bare fordi man har en visuel drøm i sit hoved, betyder det jo ikke den skal udføres. For ens drøm er jo en drøm og måske ikke noget der ville være rart i virkeligheden

Nej, det vil jeg give dig helt ret i.. Jeg tør ikke udleve den, aldrig nogensinde om jeg tør..

Men ok, jeg synes også at to piger sammen er frækt - derfor kunne jeg ikke selv finde på det 

Anmeld

13. september 2012

TeamRocket

Fantasien om det er så fræk Men haha, jeg ville dø hvis jeg spurgte om han var med på det og han så sagde ja hvornår hvornår hvornår. (dobbelt moralsk i know!)
Men bum bum, jeg er sgu nok typen der godt kunne finde på at score en pige i byen og så hører manden om han var frisk på en trekant- det synes jeg er mere uskyldigt for så kan man sige, gud hvor var vi fulde og fjollede, sådan noget ku vi jo aaaaaldrig have fundet på. Vi er jo hr og fru DK
Jeg tror det er helt normalt, og så længe det ikke involvere noget ulovligt så er fantasier da for skønne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.