2 bliver til 3 (trekanter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

SussieThyssen

celkt skriver:

Jeg savner en mulighed for at være anonym i denne her tråd!?!

Både min mor og min ex-svigerinde skriver herinde...haha

Men altså..

Jeg har i mit liv deltaget i både trekanter og firkanter med forskellige partnere eller som den ekstra i dobbeltsengen,og det er SJOVT..

Jeg tænder for vildt på at se min fyr med en anden pige, så tror også det er en helt normal fantasi, - jeg har bare af og til valgt at udleve den...

Jeg mener ikke der er nogen grund til jalouxi når jeg selv inviterer de ekstra til at deltage i legen.

Men jeg vil så understrege at det sex jeg har haft i denne forbindelse er sjovt og lækkert, men det slår aldrig det fantastiske intime og nærværende sex, jeg deler alene med min dejlige mand, og som kun er for os to.

Så må du jo hellere få betalt dit medlemskab sveske...ligesom jeg også pænt gør LOL

Nå du kan jo ikke chokkere din mor, det ved du også godt...jeg er trods alt ung af 80'erne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

celkt

SussieThyssen skriver:

Så må du jo hellere få betalt dit medlemskab sveske...ligesom jeg også pænt gør LOL

Nå du kan jo ikke chokkere din mor, det ved du også godt...jeg er trods alt ung af 80'erne 

haha, - nej det regnede jeg ved gud heller ikke med...

er det derfor, jeg ikke kan svare som anonym?!?...

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

celkt skriver:

haha, - nej det regnede jeg ved gud heller ikke med...

er det derfor, jeg ikke kan svare som anonym?!?...

Jep 

Anmeld

14. september 2012

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Jep 

Hmm det er da trådstarter der skal krydse af at anonyme svar er tilladt og så kan alle det. Det har ikke noget at gøre med om dem der svarer er plusmedlem. Eller er det lavet om?

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Hmm det er da trådstarter der skal krydse af at anonyme svar er tilladt og så kan alle det. Det har ikke noget at gøre med om dem der svarer er plusmedlem. Eller er det lavet om?

Nååhja du har da ret søde Lau.
Det er hvis trådstarter ikke enten krydser af eller ikke er +medlem at muligheden for ano-svar ikke er til stede  

Det har du da helt ret i.
ja-ja, man bliver lidt rusten efter så lang tids fravær  

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Ja, se.. der kan man bare se :-( Jeg tør aldrig udleve den syge fantasi jeg har altså :-(

hvis man er helt enige om regler, vilkår, hvem osv behøver det ikke være en dårlig ting at prøve en 3kant..

min kæreste og hans daværende kæreste kunne jo sagtens både have 4 og 3 kant uden de gik fra hinanden eller noget..  

Anmeld

14. september 2012

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Nååhja du har da ret søde Lau.
Det er hvis trådstarter ikke enten krydser af eller ikke er +medlem at muligheden for ano-svar ikke er til stede  

Det har du da helt ret i.
ja-ja, man bliver lidt rusten efter så lang tids fravær  

Det kunne jo være der var sket en ændring jeg var gået glip af. (Selvom det lyder utænkeligt)

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Det kunne jo være der var sket en ændring jeg var gået glip af. (Selvom det lyder utænkeligt)

Hvis der er, så ved jeg det heller ikke LOL

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kære ven..fantasier skader ingen, heller ikke dig..det er jo bare...en fantasi. det svarer jo bare til at du fantaserer om en kæmpe is med al snaskt som guf, softice og al den slags...og det hader man jo ikke sig selv for, vel??  

Men har du det så slemt med din fantasi, så sæt dig dog ned og skriv en rigtig saftig historie, hvor du udlever hele affæren fra a til z. Læser den igennem nogle gange og når du så er træt af den, så slet den.

Det er en god måde at udleve den slags på.
Selv utroskab kan gennemføres på papiret, men det behøver aldrig at komme videre til en selv.
Og det interessante ved det er, at når man netop giver sig selv lov til at udleve det i en historie, så går gnisten af fantasien, man mister interessen for den, og den var netop blot det den var...en fantasi.

Kærligst
Sussie 

Tusind tak for det råd - dét har jeg helt sikkert tænkt mig at gøre! 

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaa men det må din kæreste leve med for du skal slet ikke have det skidt med det

Ja, han kan også godt forstå det :-) Men lige til først, da blev han glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.