Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Princesspigen skriver: hvis man er helt enige om regler, vilkår, hvem osv behøver det ikke være en dårlig ting at prøve en 3kant.. min kæreste og hans daværende kæreste kunne jo sagtens både have 4 og 3 kant uden de gik fra hinanden eller noget..
hvis man er helt enige om regler, vilkår, hvem osv behøver det ikke være en dårlig ting at prøve en 3kant..
min kæreste og hans daværende kæreste kunne jo sagtens både have 4 og 3 kant uden de gik fra hinanden eller noget..
Men det endte jo alligevel med et brud for venneparret?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tusind tak for det råd - dét har jeg helt sikkert tænkt mig at gøre!
Tusind tak for det råd - dét har jeg helt sikkert tænkt mig at gøre!
Hehe rigtig god fornøjelse..og det virker...det kan jeg snakke med om
Anonym skriver: Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet! Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien. Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr?
Jeg er aktiv bruger herinde, men denne tråd er MEGET personlig for mig ( måske også for dig), så jeg har brug for, at I ikke ved hvem jeg er
Sagen er den, at jeg tænder lidt på tanken om, at min kæreste tager en anden pige - selvom det modsiger hvem jeg er, for jeg er meget imod utroskab, og jeg bliver meget og hurtigt jaloux
Men tanken om at han tager en anden, foran mig, i en evt trekant tænder mig - jeg har prøvet at fornægte og fortrænge denne lyst/fantasi, men det er opgivet!
Han ved godt dette - men jeg kan aldrig gå så vidt til at gøre det, så det bliver i fantasien.
Mit spørgsmål til dig er: Kunne DU se dig selv i dobbeltsengen, med en anden pige og din fyr?
Nej
Anonym skriver: Ja, han kan også godt forstå det :-) Men lige til først, da blev han glad
Ja, han kan også godt forstå det :-) Men lige til først, da blev han glad
Anonym skriver: Men det endte jo alligevel med et brud for venneparret?
nej nej.. det var ikke 4 kanten der var skyld i brudet..
de gik senere fra hinanden af andre årsager.. og så skete 3 kanten hvilke fyren fra det "tidliger" forhold så blev sur på sin ven over(min fyr)
kan godt se det lyder lidt forvirrende.. men det var hverkan 3 eller 4 kanten der var skyld i nogle brud
Princesspigen skriver: nej nej.. det var ikke 4 kanten der var skyld i brudet.. de gik senere fra hinanden af andre årsager.. og så skete 3 kanten hvilke fyren fra det "tidliger" forhold så blev sur på sin ven over(min fyr) kan godt se det lyder lidt forvirrende.. men det var hverkan 3 eller 4 kanten der var skyld i nogle brud
Åh okay :-)
Jeg har selv prøvet en 3 kant med 2 fyre med en tidligere kæreste. Jeg ville ikke kunne gøre det med min nuværende kæreste og en anden kvinde. Både han og jeg ville blive for jaloux tror jeg
Anonym skriver: :-)
:-)
......
TeamRocket skriver: Fantasien om det er så fræk Men haha, jeg ville dø hvis jeg spurgte om han var med på det og han så sagde ja hvornår hvornår hvornår. (dobbelt moralsk i know!) Men bum bum, jeg er sgu nok typen der godt kunne finde på at score en pige i byen og så hører manden om han var frisk på en trekant- det synes jeg er mere uskyldigt for så kan man sige, gud hvor var vi fulde og fjollede, sådan noget ku vi jo aaaaaldrig have fundet på. Vi er jo hr og fru DK Jeg tror det er helt normalt, og så længe det ikke involvere noget ulovligt så er fantasier da for skønne!
Fantasien om det er så fræk Men haha, jeg ville dø hvis jeg spurgte om han var med på det og han så sagde ja hvornår hvornår hvornår. (dobbelt moralsk i know!) Men bum bum, jeg er sgu nok typen der godt kunne finde på at score en pige i byen og så hører manden om han var frisk på en trekant- det synes jeg er mere uskyldigt for så kan man sige, gud hvor var vi fulde og fjollede, sådan noget ku vi jo aaaaaldrig have fundet på. Vi er jo hr og fru DK Jeg tror det er helt normalt, og så længe det ikke involvere noget ulovligt så er fantasier da for skønne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128