Så svare jeg lige

Min søn har som udgangspunkt fra dag 1 af fået lov til at lege med hvad end han lyster.
Nu er det sådan at min eks ikke har noget legetøj fra sin barndom, men jeg har MEGET og noget af det har jeg haft taget frem i takt med at jeg har set ham vise interesse for det. Charlie har altid ELSKET lyserød og i starten synes han far det var lidt svært. Men han leger med dukkevogn, dukke, the stel, hårpynt, mors sko, mors makeup, har en lyserød solskins paraply og har i det hele taget altid fået lov at lege med de ting han vil.
Han elsker også biler:køretøjer i alle afskygninger, særlig hvis de er lyserøde

Han er en dreng med stort D og så har han en masse bløde feminine side, mange siger det er fordi han går hjemme sammen med mig, men jeg tvivler. Han eksperimenter og sagde i går at han ville være en pige

Jeg synes dog det kan være lidt svært i ny og næ, når man så bliver mødt af div fordomme og der bliver sat spørgsmåls tegn ved at man støtter dem i deres interesse for det "feminine".
Jeg har i dag, fået en masse bekræftelse i at jeg blot skal køre videre som jeg plejer og nyde jeg har en dreng med ønsker og meninger. Jeg ved at han vil elske sin lyserøde løbecykel og at han ville blive enormt skuffet og nægte at lege med den hvis jeg valge en anden farve.
Anmeld