NJ91 skriver:
Helt afgjort jeg forstår dig, men mine forældre har været meget strenge for mig.. Har ikke rigtig festet og været i byen, så sådanne ting, siger mig intet.. Har self. prøvet at være fuld, og igen siger mig intet.. Jeg har taget forholdsreglerne i at få et barn, og min kæreste og jeg har snakket meget om det.. Han vil helst vente til jeg er uddannet, men jeg vil gerne være " ungmor " hvis du forstår mig
mine forældre tror jeg er langt fra klar, til at blive mormor og morfar.. Men, det er heller ikke dem jeg vil glæde mest jo hehe.. Økonomien er ikke til det, derfor min kæreste vil vente til jeg er uddannet, men han har pengene.. Men det er nok bare ikke nok, desværre.. Har snuset mig frem til at et barn omkring koster 1000-2000,- om måneden, men der tror jeg det er helt forskelligt..
Håber du forstår
FØRST...

Jeg tror ikke du virker som om at du er for ung til at blive mor, med de tanker du har dig og at du har et fast forhold osv.
Dernæst: Da Idun kom til verden, havde vi ikke en rød reje, for at være ærlig. Vi var næsten lige flyttet i hus, jeg var lavt lønnet og min mand var blevet arbejdsløs. Det gik FINT!!!
For at være ærlig, har vi ikke brugt en krone på Idun, før hun begyndte i dagpleje. Vi havde simpelthen ikke pengene...

Hun har kun gået i brugt tøj og haft brugte møbler vi har fået osv. Vi har ikke købt noget som helst...

I øvrigt, så får man jo børnepenge, som er de 1000 kr om måneden, hvis man deler det ud

Så det med pengene, skal du ikke tænke på! Det skal nok gå!
Pøj pøj
Anmeld