Miamaja skriver:
hvis du er faerdig uddannet eller har fast stabilt arbejde og dit eget hjem saa JA men hvis ikke ville det vaere en rigtig daarlig ide
bliv istedet au pair og faa din baby lyst styret . at vaere au pair er lidt ligesom at vaere mor og kan slet ikke sammenlignes med arbejde i institution eller babysitting. at vaere au pair er det taetteste paa at vaere mor for der er du alene om det i et hjemligt miljo
Jeg er vidst ikke helt med her, hvad er " au pair " ?
Hvis det har noget med adoptiv at gøre, vil jeg prøve selv først.. Så det bliver mit eget kød og blod, og det med det jeg havde prøvet diverse instituitoner og ting og sager, giver bare mig plus i, hvordan og hvorledes børn er.. Hvordan de leger, hvor de føler sig ude, hvordan de tænker og handler.. Hvor deres grænse går osv.
Det har nok været min hidtil bedste oplevelse, at være med i skolepatrulje.. Der lærte jeg de vigtigste ting, omkring børn.. Bare det, de løb mig i møde når det ringede til frikvater, gjorde mig glad.. At de accepterede mig, og ville lege hinkesten og lign. det gjorde til start, jeg slog øjnene op for selv at få et.. Jeg har bare ventet på den rette, jeg kunne dele lykken med..
Og han er her
Anmeld