For tidligt ? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

NJ91

Zafir skriver:

Sorry jeg har ikke fået læst hele tråden 

Hvad er det du læser? 

Forstår jeg godt, den er også lang.. Jeg er i gang med at uddanne mig som Web Integrator/Animator..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
NJ91 skriver:

Forstår jeg godt, den er også lang.. Jeg er i gang med at uddanne mig som Web Integrator/Animator..

Okay det lyder spændende

Det er flot at du sådan kan planlægge for dig selv,når du er så ung  Jeg er stadig sådan: Nåja, det skal nok gå det hele hehe... Jeg kan ikke langtidsplanlægge... Og jeg er endda 30 

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Okay det lyder spændende

Det er flot at du sådan kan planlægge for dig selv,når du er så ung  Jeg er stadig sådan: Nåja, det skal nok gå det hele hehe... Jeg kan ikke langtidsplanlægge... Og jeg er endda 30 

Med den flotte hjemmeside i har, skulle man da tro du var uddannet WI ( Web Integrator ) Det med at planlægge, ligger ikke til mig.. Det mine forældre der vil have jeg får mig en pæn uddannelse

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

NJ91 skriver:

Med den flotte hjemmeside i har, skulle man da tro du var uddannet WI ( Web Integrator ) Det med at planlægge, ligger ikke til mig.. Det mine forældre der vil have jeg får mig en pæn uddannelse

Hehe  Det er en joomla side som min mand har programmeret  Jeg er mere til det med indhold og det. Min blog har jeg selv 'stylet'...

Men super tak for komplimentet.

Jeg er ked af at høre, at du sådan mere gør det for dine forældres skyld Sådan noget går jeg ikke ind for

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Zafir skriver:

Hehe  Det er en joomla side som min mand har programmeret  Jeg er mere til det med indhold og det. Min blog har jeg selv 'stylet'...

Men super tak for komplimentet.

Jeg er ked af at høre, at du sådan mere gør det for dine forældres skyld Sådan noget går jeg ikke ind for

Jeg gør det også kun for at få fred, desværre.. trist er det

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

NJ91 skriver:

Jeg gør det også kun for at få fred, desværre.. trist er det

ARGH...

Jeg gik ud af skolen da jeg var 15 år og har taget livet som det kom... Men jeg lovede mine forældre at jeg ville tage en studentereksamen da jeg blev 25, hvis jeg ikke var blevet til noget, på den tid... Mmm...

Jeg KAN bare ikke gå i skole. Det er det værste jeg ved. :-S

Har du så valgt rigtig, hvis du endelig SKULLE vælge noget?

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Zafir skriver:

ARGH...

Jeg gik ud af skolen da jeg var 15 år og har taget livet som det kom... Men jeg lovede mine forældre at jeg ville tage en studentereksamen da jeg blev 25, hvis jeg ikke var blevet til noget, på den tid... Mmm...

Jeg KAN bare ikke gå i skole. Det er det værste jeg ved. :-S

Har du så valgt rigtig, hvis du endelig SKULLE vælge noget?

Det tror jeg, det er det kreative fag.. Det er det jeg er bedst til
Har også en halv udd. som dyrepasser, det var bestemt ikke mig.. Skole, faste mødetider, er ikke mig...

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

NJ91 skriver:

Det tror jeg, det er det kreative fag.. Det er det jeg er bedst til
Har også en halv udd. som dyrepasser, det var bestemt ikke mig.. Skole, faste mødetider, er ikke mig...

Ai...  Det kan jeg godt forstå... Hvor længe tager den der uddannelse så?

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Zafir skriver:

Ai...  Det kan jeg godt forstå... Hvor længe tager den der uddannelse så?

Halvanden år, oprindeligt.. Jeg var bare dum, så jeg forlængede mit forløb 2 år.. Fordi mit første grundløb lige pludselig stoppede hvor jeg slet ikke var klar.. Så i ren forvirrelse, forlængede jeg det.. Dummeste fejltagelse

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

NJ91 skriver:

Halvanden år, oprindeligt.. Jeg var bare dum, så jeg forlængede mit forløb 2 år.. Fordi mit første grundløb lige pludselig stoppede hvor jeg slet ikke var klar.. Så i ren forvirrelse, forlængede jeg det.. Dummeste fejltagelse

ihhh altså. Jeg syns slet ikke forældre burde presse på for uddannelse. Det skal sku nok gå det hele. Men du ender sikkert med at blvie god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.