For tidligt ? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

Miamaja

Hver sin mening, og min er at et barn som er ens eget kød og blod, ville jeg hellere vælge først hvis jeg havde valget..

Har du fundet ud af hvad 'au pair' betyder?. og JA hver sin mening. jeg spurgte ikke til at du skulle adoptere og igen hvor fik du den forstaaelse af mit svar fra???? det vil jeg rigtig gerne vide. den eneste der har bragt adoption paa bane i dette indlaeg er dig selv. men igen hvad enten man foder sit eget kod og blod eller adoptere et barn saa er livet med et barn DET SAMME samt alt hvad det vil sige at vaere foraeldre. maerkeligt du ikke ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

NJ91

Zafir skriver:

FØRST...  Jeg tror ikke du virker som om at du er for ung til at blive mor, med de tanker du har dig og at du har et fast forhold osv.

Dernæst: Da Idun kom til verden, havde vi ikke en rød reje, for at være ærlig. Vi var næsten lige flyttet i hus, jeg var lavt lønnet og min mand var blevet arbejdsløs. Det gik FINT!!! 

For at være ærlig, har vi ikke brugt en krone på Idun, før hun begyndte i dagpleje. Vi havde simpelthen ikke pengene...  Hun har kun gået i brugt tøj og haft brugte møbler vi har fået osv. Vi har ikke købt noget som helst...

I øvrigt, så får man jo børnepenge, som er de 1000 kr om måneden, hvis man deler det ud

Så det med pengene, skal du ikke tænke på! Det skal nok gå!

Pøj pøj

Kan det virkelig lade sig gøre ?

Jeg mener, havde forstillet mig børn = pengesluger ( misforstå mig ikke )
Er blevet informeret med det er så evig dyrt med børn osv. for dybt i mig, brænder jeg for et barn..

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Miamaja skriver:

Har du fundet ud af hvad 'au pair' betyder. og JA hver sin mening. jeg spurgte ikke til at du skulle adoptere og igen hvor fik du den forstaaelse af mit svar fra????

Har endnu ikke haft tid til at undersøge det endnu, men siden det ikke havde med det andet at gøre, af mine erfaringer.. Kunne jeg ikke komme frem til andet

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
NJ91 skriver:

Kan det virkelig lade sig gøre ?

Jeg mener, havde forstillet mig børn = pengesluger ( misforstå mig ikke )
Er blevet informeret med det er så evig dyrt med børn osv. for dybt i mig, brænder jeg for et barn..

Altså:

HVIS du ammer: MAD = Gratis i 6 mrd - Perfekt!! 

Hvis du kan nøjes med de billige bleer, koster det max 100 kr om ugen = billigt!

HVIS du kan nøjes med brugt tøj, er det bare at sige jatak, så får man fra alle sider  Vi har fået fra vores forældres kollegaer, fra venner, fra naboer osv...  Selv barnevogn, klapvogn, tøj, møbler osv NO PROBLEMO!!!

Så nixen. Man kan tids nok bruge penge på sine unger. Heldigvis er KÆRLIGHED gratis og det er det unger, har brug for. IKKE penge og dyre ting!!!! 

Det er virkelig min holdning. Hellere gå et år eller 2 på barsel uden penge og giv sit barn TID OG KÆRLIGHED; end at købe ting

Så SAGTENS!!!! 

Anmeld

19. maj 2009

Miamaja

NJ91 skriver:

Har endnu ikke haft tid til at undersøge det endnu, men siden det ikke havde med det andet at gøre, af mine erfaringer.. Kunne jeg ikke komme frem til andet

saa synes jeg du skal give dig selv tid til at undersoge det.  hvad mener du med dine erfaringer// kan ikke forstaa dit svar. jeg besvarede netop dit indlaeg og dine sporgsmaal men naevnte intet om adoption. det er noget du selv begyndte at skrive om

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Zafir skriver:

Altså:

HVIS du ammer: MAD = Gratis i 6 mrd - Perfekt!! 

Hvis du kan nøjes med de billige bleer, koster det max 100 kr om ugen = billigt!

HVIS du kan nøjes med brugt tøj, er det bare at sige jatak, så får man fra alle sider  Vi har fået fra vores forældres kollegaer, fra venner, fra naboer osv...  Selv barnevogn, klapvogn, tøj, møbler osv NO PROBLEMO!!!

Så nixen. Man kan tids nok bruge penge på sine unger. Heldigvis er KÆRLIGHED gratis og det er det unger, har brug for. IKKE penge og dyre ting!!!! 

Det er virkelig min holdning. Hellere gå et år eller 2 på barsel uden penge og giv sit barn TID OG KÆRLIGHED; end at købe ting

Så SAGTENS!!!! 

Kan godt lide din holdning

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

NJ91 skriver:

Kan godt lide din holdning

TaK

Men jeg havde ikke den fjerneste idé om, hvad det ville sige at have med et barn at gøre, da jeg blev mor Jeg fulgte bare mit hjerte og så kom der en super skøn glad pige ud af det. Det er jeg da sikker på at du også kan 

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Men ehm, jeg tror jeg daffer i seng nu.. Kan næsten ikke holde hovedet oppe mere, er nemlig ramt af en slem forkølelse.. Har sovet næsten hele dagen, så havde lige tid her til aften

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Zafir skriver:

TaK

Men jeg havde ikke den fjerneste idé om, hvad det ville sige at have med et barn at gøre, da jeg blev mor Jeg fulgte bare mit hjerte og så kom der en super skøn glad pige ud af det. Det er jeg da sikker på at du også kan 

Det er jeg super glad for at høre, men min uddannelse skal så bare være iorden.. Halvanden år, så jeg færdig..

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

NJ91 skriver:

Det er jeg super glad for at høre, men min uddannelse skal så bare være iorden.. Halvanden år, så jeg færdig..

Sorry jeg har ikke fået læst hele tråden 

Hvad er det du læser? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.