For tidligt ? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

BellaT

NJ91 skriver:

Ups, undskyld.. Ikke min mening at antyde man er opbrugt for energi som 30 årig.. Kan jeg ikke afgøre jo

Bare iorden. Så du ikke min blinker? Men for en 17-årig er 30 år GAMMELT. Forstår jeg godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

NJ91

BellaT skriver:

Bare iorden. Så du ikke min blinker? Men for en 17-årig er 30 år GAMMELT. Forstår jeg godt.

Så skam din blinker hihi

Men for mig, er 30 ingen alder.. Min egen kæreste er 29 år, og det da næsten ligefør han har mere energi end mig

Anmeld

19. maj 2009

MaleneGærup

BellaT skriver:

He He. Man er altså ikke gammel og udbrændt selvom man er 30.

Min mening: Vent!
Men det er kun jer to, der kan vide om I er klar eller ej.

er altså også nød til lige at sige at det er jeg fuldstændig enig i. Man er altså ikke gammel og uden energi når man er 30......
Du må også tænke på at jo ældre man er jo mere erfaring har man, så det er ikke nødvendigvis negativ at vente med at få børn.

Anmeld

19. maj 2009

Mariam

17år?? Jeg siger VENT og slap af!! Nyd dine teenage år, dem får du ikke igen..dem oplever du kun EN gang!! Voksen livet skal du nok nå at opleve, så hvorfor så travlt?? Bare fordi din veninde har født, betyder det ikke du også skal..ok lød nok lidt forkert..men ja du ved hvad jeg mener..rolig nu..der er god tid nu hvor du kun er 17! Og hvis kæresten også siger nej, så er det nej! I skal begge være med til at sige ja! Det er et KÆMPE ansvar! Og du skriver i har været sammen i halvandet år, det er da heller ikke så meget...så vær sikker (selvom man aldrig kan være 100) før du føder børn. Man ved jo aldrig hvornår de (mænd) forlader en (det er selvfølgelig ikke alle der gør det) og heller være lidt ældre hvor du kan tage ansvar for både dig selv og dit barn, hvis du nu skulle ende i sådan en situation hvor manden forlod dig.

Håber du forstår hvad jeg mener..mener det ikke ondt, men synes bare så mange unge har så travlt med at smide deres ungdom ud, fordi de har så travlt med at få børn.

Nyd din ungdom nu du har den og færdiggør lige din udd. nu du er igang og den kun tager halvandet år.

Det er bare mit råd  Håber du vil tænke over det og held og lykke med den beslutning du ender med at tage.

Anmeld

19. maj 2009

BellaT

NJ91 skriver:

Så skam din blinker hihi

Men for mig, er 30 ingen alder.. Min egen kæreste er 29 år, og det da næsten ligefør han har mere energi end mig

Okay. Nu er du altså lidt selvmodsigende...

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Okay. Nu er du altså lidt selvmodsigende...

Hvor modsiger jeg mig selv ?

Anmeld

19. maj 2009

BubbieBear

NJ91 skriver:

Jeg er en pige på 17, og har gået med tanken om et barn i halvanden år nu.. En af mine veninder er lige blevet mor, for en lille md. siden.. Ville det være forkert af mig at blive mor nu ? Jeg har en kæreste, som jeg er forlovet med, og har været sammen med i halvanden år, og han har selv leget med tanken..

Jeg er i gang med en uddannelse, og har haft snakken med mine forældre.. De afviser det blankt..

Igen, er det for tidligt ?

Jeg synes du skal vente

Jeg ved godt jeg kun er 20, men der kan nå at ske meget på tre år!

Igennem tiden har jeg da også passet børn i alle aldre og været i praktik i en vuggestue, men det er jo langt fra det samme. Når du får dit eget er det jo 24/7
Så lige at din forlovede er en del ældre end dig. Hvad har I haft af snakke omkring det med børn?

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Jeg synes du skal vente

Jeg ved godt jeg kun er 20, men der kan nå at ske meget på tre år!

Igennem tiden har jeg da også passet børn i alle aldre og været i praktik i en vuggestue, men det er jo langt fra det samme. Når du får dit eget er det jo 24/7
Så lige at din forlovede er en del ældre end dig. Hvad har I haft af snakke omkring det med børn?

De samme emner som her, men jeg havde også brug for at få andres mening.. Nogle som jeg ikke kendte, og måske forstod min situation.. Er nemlig forvirret, for jeg vil gerne, men vil også gøre min uddannelse færdig.. Har ikke travlt, er bare.. Forvirret

Anmeld

19. maj 2009

Diana...

NJ91 skriver:

Jeg takker for du/i hepper, uanset valget.. Jeg begynder at indse nu, i har ret det med uddannelse.. Det er trods alt vigtigt, men som jeg har forklaret på en af de andre sider.. Min opdragelse, har gjort at fest-sammenkomster ikke siger mig noget, alkohol og drikke sig fuld siger mig intet.. Jeg vil gerne kunne have det sjovt, mens jeg er bevidst om tingene omkring mig.. Har nemlig prøvet at fuld, nytårsaften hvor min forlovede var der.. Det endte næsten med jeg smed ham ud, fordi han bare ville gå en hyggetur med min mors daværende kæreste.. Så, mine forældres erfaringer og mine fejltagelser, har gjort sådan noget ikke har nogen interesse.. Hvor gammel var du, da du blev gravid, første gang ? 

25 føde da jeg var 26 han er 3 måneder på torsdag.

Jamen hvad med at rejse langt med din kæreste nu der jo meget mere at opleve en fester og sprut jeg selv har ikke drukket siden jeg var 18 fordi det ikke siger mig noget, men synes stadig der er meget at opleve.

Anmeld

19. maj 2009

NJ91

Diana... skriver:

25 føde da jeg var 26 han er 3 måneder på torsdag.

Jamen hvad med at rejse langt med din kæreste nu der jo meget mere at opleve en fester og sprut jeg selv har ikke drukket siden jeg var 18 fordi det ikke siger mig noget, men synes stadig der er meget at opleve.

Har rejst udenlands et par gange, synes ikke det er mere specielt end her hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.