17år?? Jeg siger VENT og slap af!! Nyd dine teenage år, dem får du ikke igen..dem oplever du kun EN gang!! Voksen livet skal du nok nå at opleve, så hvorfor så travlt?? Bare fordi din veninde har født, betyder det ikke du også skal..ok lød nok lidt forkert..men ja du ved hvad jeg mener..rolig nu..der er god tid nu hvor du kun er 17! Og hvis kæresten også siger nej, så er det nej! I skal begge være med til at sige ja! Det er et KÆMPE ansvar! Og du skriver i har været sammen i halvandet år, det er da heller ikke så meget...så vær sikker (selvom man aldrig kan være 100) før du føder børn. Man ved jo aldrig hvornår de (mænd) forlader en (det er selvfølgelig ikke alle der gør det) og heller være lidt ældre hvor du kan tage ansvar for både dig selv og dit barn, hvis du nu skulle ende i sådan en situation hvor manden forlod dig.
Håber du forstår hvad jeg mener..mener det ikke ondt, men synes bare så mange unge har så travlt med at smide deres ungdom ud, fordi de har så travlt med at få børn.
Nyd din ungdom nu du har den og færdiggør lige din udd. nu du er igang og den kun tager halvandet år.
Det er bare mit råd
Håber du vil tænke over det og held og lykke med den beslutning du ender med at tage.

Anmeld