Hmmm, jeg har faktisk ikke lige talt efter. Der er for mange år at hive frem af huskeren synes jeg 
Men, altså, jeg skyder på 20-25 styks. Måske er det mere. Jeg holder ikke som sådan tal på dem.
Jeg har kendt dem alle mere eller mindre. Kun 1 har været sådan et one night stand i byen...
Der har selvfølgelig været en del af dem hvor det kun har handlet om sex, eller hvor det har været et venskab, der tilfældigvis også indeholdt sex, men kun 1 reelt one night stand.
Jeg er super dårlig til at sige nej. Samtidig kan jeg godt lide sex. I øvrigt har jeg tendens til at trække følehornene til mig, hvis der fra fyrens side er tegn på noget som helst følelsesmæssigt. Så det er helt min egen skyld.
Jeg vil ikke sige jeg fortryder nogen som helst af dem. Måske hvis jeg tænker mig grundigt om, er der en eller to jeg fortryder.
Men generelt vil jeg sige at jeg måske bare tænker "
" til nogle af mine valg.
Jeg er single, og jeg kan godt lide at dyrke sex, så jeg er nok ikke færdig med det jo. Og det generer mig som sådan ikke.
Jeg vil da langt hellere have en dejlig kæreste, med fast sex og sådan. Men det har jeg ikke
Så i mellemtiden hygger jeg mig når det passer mig, med folk jeg tænder på 
Anmeld