hvor mange har du været i seng med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

mariamiss6

Hmmm, jeg har faktisk ikke lige talt efter. Der er for mange år at hive frem af huskeren synes jeg

Men, altså, jeg skyder på 20-25 styks. Måske er det mere. Jeg holder ikke som sådan tal på dem. 

Jeg har kendt dem alle mere eller mindre. Kun 1 har været sådan et one night stand i byen... 

Der har selvfølgelig været en del af dem hvor det kun har handlet om sex, eller hvor det har været et venskab, der tilfældigvis også indeholdt sex, men kun 1 reelt one night stand. 

Jeg er super dårlig til at sige nej. Samtidig kan jeg godt lide sex. I øvrigt har jeg tendens til at trække følehornene til mig, hvis der fra fyrens side er tegn på noget som helst følelsesmæssigt. Så det er helt min egen skyld. 

Jeg vil ikke sige jeg fortryder nogen som helst af dem. Måske hvis jeg tænker mig grundigt om, er der en eller to jeg fortryder. 
Men generelt vil jeg sige at jeg måske bare tænker "" til nogle af mine valg.  

Jeg er single, og jeg kan godt lide at dyrke sex, så jeg er nok ikke færdig med det jo. Og det generer mig som sådan ikke. 

Jeg vil da langt hellere have en dejlig kæreste, med fast sex og sådan. Men det har jeg ikke Så i mellemtiden hygger jeg mig når det passer mig, med folk jeg tænder på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Clisolka

Jeg har svaret 15 som max  Jeg har haft mellem 10-15 - nogle af dem kunne jeg godt have undværet, og andre er igen'ere 

Anmeld

4. september 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Tjaaa... Har svaret: er stoppet med at tælle...

Har været i seng med mange, faktisk over 50... Og ja, det er ret højt synes jeg selv, men til gengæld har jeg beskyttet mig godt og ja, jeg har haft en skide sjov ungdom og har prøvet en masse, så mangler i hvert fald ikke det i mit ægteskab...

Men tror ikke du får så mange høje svar som mit fordi man ikke kan gøre sig anonym... Men jeg er ikke flov over det, for det er på over 11 år, så derfor synes jeg sgu det er nogenlunde

Jeg tror bare jeg springer på her  og lader det blive ved det. For aner virkelig ikke hvor mange jeg har haft sex med og har ikke brugt tiden på at tælle  Og det er ... fra før 2008. 

Anmeld

4. september 2012

MortilElias2010

mariamiss6 skriver:

Hmmm, jeg har faktisk ikke lige talt efter. Der er for mange år at hive frem af huskeren synes jeg

Men, altså, jeg skyder på 20-25 styks. Måske er det mere. Jeg holder ikke som sådan tal på dem. 

Jeg har kendt dem alle mere eller mindre. Kun 1 har været sådan et one night stand i byen... 

Der har selvfølgelig været en del af dem hvor det kun har handlet om sex, eller hvor det har været et venskab, der tilfældigvis også indeholdt sex, men kun 1 reelt one night stand. 

Jeg er super dårlig til at sige nej. Samtidig kan jeg godt lide sex. I øvrigt har jeg tendens til at trække følehornene til mig, hvis der fra fyrens side er tegn på noget som helst følelsesmæssigt. Så det er helt min egen skyld. 

Jeg vil ikke sige jeg fortryder nogen som helst af dem. Måske hvis jeg tænker mig grundigt om, er der en eller to jeg fortryder. 
Men generelt vil jeg sige at jeg måske bare tænker "" til nogle af mine valg.  

Jeg er single, og jeg kan godt lide at dyrke sex, så jeg er nok ikke færdig med det jo. Og det generer mig som sådan ikke. 

Jeg vil da langt hellere have en dejlig kæreste, med fast sex og sådan. Men det har jeg ikke Så i mellemtiden hygger jeg mig når det passer mig, med folk jeg tænder på

Anmeld

4. september 2012

Mother-love

jeg har svaret 10..

Anmeld

4. september 2012

Benjamins'mor

1, min kæreste.

Anmeld

4. september 2012

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

1, min kæreste.

Fandt sammen med min kæreste da jeg var 14 (han var 19), har som skrevet kun været sammen med ham, han tog min mødom, vi stadig sammen (jeg er 18, han er 23).

Min kæreste har ikke tal på det, men max 10 inkl mig, han er jo en del ældre end mig.

Anmeld

4. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min mand, som jeg mødte som 17-årig, var nr. 20. Siden er jeg faldet i to gange - det er læææænge siden og var bare for dumt og ligegyldigt. 

Jeg havde MANGE onenightstands, fra jeg var 14, til jeg var 17, og det er ikke noget, jeg fortryder eller har det skidt med. Sådan var det bare. 

Anmeld

4. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min mand, som jeg mødte som 17-årig, var nr. 20. Siden er jeg faldet i to gange - det er læææænge siden og var bare for dumt og ligegyldigt. 

Jeg havde MANGE onenightstands, fra jeg var 14, til jeg var 17, og det er ikke noget, jeg fortryder eller har det skidt med. Sådan var det bare. 

Anmeld

4. september 2012

4xGreve

Jeg har svaret 6.

1 one night.

2 Jeg til dels er kede af at have delt mit "hellige" sted med

men 5 ud af 6 har været kærester!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.