hvor mange har du været i seng med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Muhmi

modesty skriver:

Godt for dig fordi du ikke fortryder. Jeg HADER den dér forestilling om at kvindens kønsorgan er en hellig diamant der skal beskyttes. Hav den sjov du har lyst til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

mpr

Har været sammen med 6 og desværre så fortryder jeg 4 af dem... Har haft et eller andet med at falde for idioter..? Men ja kan jo ikke gøre det om og i dag har jeg heldigvis manden som jeg regner med at skulle være sammen med resten af mit liv

Og syntes selv det er højt taget i betraktning at jeg er 19, og min kæreste er 27 og han har været i seng med færre end mig 

Anmeld

5. september 2012

Frk. Himmelblå

modesty skriver:

Godt for dig fordi du ikke fortryder. Jeg HADER den dér forestilling om at kvindens kønsorgan er en hellig diamant der skal beskyttes. Hav den sjov du har lyst til.

Anmeld

5. september 2012

Vidunderligeunger

hoooold nu op den tråd blev lang Dejligt I vil dele jeres "erfaring"
nu tør jeg godt fortælle at jeg stemte 30-35... ja det er mange taget mine meget unge år i betragtning, men jeg har simpelthen haft brug for den bekræftelse dengang.. Jeg var 14 ved den første og fandt min kæreste som 19 årig.. sååh, det er over meget kort tid.. men jeg fortryder faktisk kun een enkelt og så er der een jeg ville ønske jeg havde fået levet det ud med, men så langt kom vi aldrig..

det er fortid - men alligevel noget der fylder, i min verden

tak fordi I var så gode til at svare alle sammen!

Anmeld

9. september 2012

Mor til prinsessen <3

Har stemt 6..

3 af den var one night og 3 kærester..

den første som 16årig,- er 23år nu og har været sammen med min kæreste (som også er/bliver far til hvors pige som kommer til slut septemper 2012) i de sidset 4år..  

Anmeld

9. september 2012

NoName

Har svaret 10.... men det er vist kun en 8-9 stykker...

Nogle af dem fortryder jeg MEGET, men sket er sket og så må vi jo videre i teksten....

Anmeld

9. september 2012

Corn

Har aldrig talt sammen, og har også svært ved at huske om det var 'fuldbyrdet' eller om det bare var en hyggelig omgang oral
Så jeg holder mig nok et sted ml. 10-20
Fortryder intet, måske kun, at jeg ikke benyttede mig af min single-hed noget mere, men jeg endte tit bare med en fast bolleven, istedet for at famle rundt.
Er 31 og har været sammen med min kæreste i 11 år

Anmeld

9. september 2012

twinny

Hehe... Sjovt tråd.

Jeg er stoppet med at tælle.  

Jeg fortryder ingenting, der har sikkert været nogen stodder imellem. Og hva så? det har bla. givet mig erfaring. høhø. Jeg har da også været en stodder.  Det var mine unge dage. Og idag har jeg min mand, som jeg er tro imod. Og han synes i starten, at det var øv, jeg havde været sammen med sååå mange. Men nu mener han jo bare, det har givet mig erfaring og løbet horne af mig.

Anmeld

27. september 2012

MorTilDenDejligste

Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

har svaret 5 og den første er også den jeg er gift med nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.