hvor mange har du været i seng med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

celkt

celkt skriver:

ja, det gør vi nok...

Jeg mener bare, at når man fortryder et valg man har taget her i livet, skal der være en god grund til det. Ellers kan man jo ikke gøre andet end at gå og fortryde ting her i livet...

Men det er så min livsfilosofi... hehe

Og hov, - jeg mener at alle mine valg, - også dem der gik mindre godt, eller dem vi fortryder, - er med til at skabe præcis den jeg er i dag. Så selvom der er nogle oplevelser i mit liv, jeg helst var foruden, så skal de være virkeligt slemme før jeg ville lave dem ugjort, hvis jg kunne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Laulund87

celkt skriver:

ja, det gør vi nok...

Jeg mener bare, at når man fortryder et valg man har taget her i livet, skal der være en god grund til det. Ellers kan man jo ikke gøre andet end at gå og fortryde ting her i livet...

Men det er så min livsfilosofi... hehe

Arhh så kan jeg bedre forstå hvor du vil hen

Dog er jeg ikke enig hehe

Anmeld

5. september 2012

Muhmi

modesty skriver:

Godt for dig. 

Godt for dig, som "Du er en slut"

Elleg godt for dig, fordi jeg ikke fortryder?

Anmeld

5. september 2012

Chili

Jeg har kun været sammen med 1  Og det er min mand, som jeg mødte da jeg var 16 år.

Anmeld

5. september 2012

Giraffen

Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

mit er ca 20-25

Jeg vil ikke sige at jeg er stolt af dem allesammen - men har heller ikke fortrudt. Jeg ved det ikke er alle, der har det behov, men for mig har det været SÅ vigtigt at jeg har været ung og dum og fået tid til at være i den fase i mit liv så længe som jeg har... jeg sidder nu og er 25 år og mor og føler jeg har prøvet det jeg skulle på den front og det er fedt

Det må være fordelen ved at starte tidligt - man bliver hurtigere færdig med det og klar til næste livsoplevelse

Anmeld

5. september 2012

Lauras mor

Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

Har stemt 7 Og har kendt dem alle

Anmeld

5. september 2012

modesty

Muhmi skriver:

Godt for dig, som "Du er en slut"

Elleg godt for dig, fordi jeg ikke fortryder?

Godt for dig fordi du ikke fortryder. Jeg HADER den dér forestilling om at kvindens kønsorgan er en hellig diamant der skal beskyttes. Hav den sjov du har lyst til.

Anmeld

5. september 2012

Lauras mor

modesty skriver:

Godt for dig fordi du ikke fortryder. Jeg HADER den dér forestilling om at kvindens kønsorgan er en hellig diamant der skal beskyttes. Hav den sjov du har lyst til.

Anmeld

5. september 2012

wamse

Har svaret: er stoppet med at tælle, men det ligger et sted mellem 40 og 50. Det har jeg det hverken dårligt, eller specielt godt med, det er bare sådan det er.
Der ryger jo nok også nogle flere på listen, da jeg er single, og ikke har fundet mr. Right endnu

Anmeld

5. september 2012

Pigent

1 og det er min kæreste

Jeg var næsten lige blevet 17 første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.