hvor mange har du været i seng med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange har du været i seng med...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

16.654 visninger
88 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Vidunderligeunger

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

anynom

Har svaret 14 (men kan ærlig talt ikke huske om det er 13-14-15?!)

Anmeld

4. september 2012

Vidunderligeunger

JulieWH skriver:

Har svaret 14 (men kan ærlig talt ikke huske om det er 13-14-15?!)

det er heller ikke så vigtigt  

Anmeld

4. september 2012

Krussedulle

Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

4!

Desværre fortryder jeg de to første!

Anmeld

4. september 2012

Vidunderligeunger

Krussedulle skriver:

4!

Desværre fortryder jeg de to første!

nitte  jeg fortryder også nogen af mine, men det kan jo så bare ikke ritig gøres om

Anmeld

4. september 2012

Muhmi

Tjaaa... Har svaret: er stoppet med at tælle...

Har været i seng med mange, faktisk over 50... Og ja, det er ret højt synes jeg selv, men til gengæld har jeg beskyttet mig godt og ja, jeg har haft en skide sjov ungdom og har prøvet en masse, så mangler i hvert fald ikke det i mit ægteskab...

Men tror ikke du får så mange høje svar som mit fordi man ikke kan gøre sig anonym... Men jeg er ikke flov over det, for det er på over 11 år, så derfor synes jeg sgu det er nogenlunde

Anmeld

4. september 2012

Krussedulle

Vidunderligeunger skriver:

nitte  jeg fortryder også nogen af mine, men det kan jo så bare ikke ritig gøres om

Nej, desværre! ellers havde jeg gjort det for længst!

Anmeld

4. september 2012

katrine26

HMM har svaret 20 men om det er 18 eller 23 eller noget i den stil kan jeg ikke lige huske.

Katrine26

Anmeld

4. september 2012

Faith

Har svaret 20, men husker faktisk ikke det præcise antal. Men det er deromkring. Fortryder mange af dem, men har haft en vild ungdom med en hel del dumheder. Kan ikke gøre det om, og tror faktsik heller ikke jeg ville hvis jeg kunne. Har oplevet mange fede ting

Anmeld

4. september 2012

TeamRocket

5 og det er faktisk højt synes jeg. Jeg begyndte først da jeg var 15 eller 16 og mødte jo så manden da jeg var 17 og har ikke været i seng med andre siden. Jeg fortryder kun éen- han var så kedelig! Og anede ikke hvad han lavede;-) håber virkelig han har forbedret sig siden. Fnis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.