hvor mange har du været i seng med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

B&J

7stk og nogle af dem er øv men sådan er det jo nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

4kløver

Nok 8. Synes ikke det er mang når man tænker hvor gamle en heks jeg er. og 2 ville jeg gerne at været foruden.

Anmeld

4. september 2012

CarinaSB

Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

5 kan jeg tælle mig til .. og der er min kæreste som jeg har nu med

Anmeld

4. september 2012

Lullaby

28 med min mand

Anmeld

4. september 2012

Bassemor<3

Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

1 da jeg har været sammen med den samme siden jeg var 16 OG mistede min mødom

Anmeld

4. september 2012

celkt

God tråd... :-)

jeg mener, det er 21, - af begge køn vel at mærke, - Og tja, jeg er nok ikke færdig i dette liv....hehe

Anmeld

4. september 2012

baby012

6 fortryder faktisk 4 af dem og synes faktisk at 6 er ret mange i min alder (22 snart) .. Og regner med at jeg aldrig skal i seng med flere, da jeg har fundet ham jeg skal dele resten af mit liv med 

Anmeld

4. september 2012

FrkZier

Lahn11 skriver:

6 fortryder faktisk 4 af dem og synes faktisk at 6 er ret mange i min alder (22 snart) .. Og regner med at jeg aldrig skal i seng med flere, da jeg har fundet ham jeg skal dele resten af mit liv med 

jeg synes bestemt ikke 6 er mange når du er 22 - jeg er 21 og har været sammen med 8, og er faktisk den af mine veninder der har haft færrest sexpartnere

synes bare det ærgeligt hvis du går og føler du har været sammen med 'for mange'

Anmeld

4. september 2012

Kamilla-m

1 :-)

Anmeld

4. september 2012

ONKC

3 og fortryder absolut ingen af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.