Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
7stk og nogle af dem er øv men sådan er det jo nok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vidunderligeunger skriver: af lyst.. inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt
af lyst..
inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt
5 kan jeg tælle mig til .. og der er min kæreste som jeg har nu med
28 med min mand
God tråd... :-)
jeg mener, det er 21, - af begge køn vel at mærke, - Og tja, jeg er nok ikke færdig i dette liv....hehe
6 fortryder faktisk 4 af dem og synes faktisk at 6 er ret mange i min alder (22 snart) .. Og regner med at jeg aldrig skal i seng med flere, da jeg har fundet ham jeg skal dele resten af mit liv med
Lahn11 skriver: 6 fortryder faktisk 4 af dem og synes faktisk at 6 er ret mange i min alder (22 snart) .. Og regner med at jeg aldrig skal i seng med flere, da jeg har fundet ham jeg skal dele resten af mit liv med
jeg synes bestemt ikke 6 er mange når du er 22 - jeg er 21 og har været sammen med 8, og er faktisk den af mine veninder der har haft færrest sexpartnere
synes bare det ærgeligt hvis du går og føler du har været sammen med 'for mange'
3 og fortryder absolut ingen af dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128