hvor mange har du været i seng med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Vivian87

Omkring 25, men det præcise tal kan jeg ikke lige fortryder en 3-4 stykker, men sådan er det jo har dog kun haft 4 kærester så har nok været lidt "løs" :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

har kun været sammen med 1. og ham er jeg stadig sammen med.
vi mødte hinanden da jeg var blevet 17 og har holdt sammen siden

Anmeld

4. september 2012

Karla

2 :-)
Ville dog gerne have været foruden den første. Var 16 - 6 dage inden jeg blev 17, var jeg sammen med den første. En som jeg havde mødt dagen før i en brandert. Følte bare jeg gerne ville have det "overstået", men han var en rigtig idiot! 14 dage efter mødte jeg manden i mit liv, som jeg nu er gift med :-) så ville da gerne have haft, at jeg havde ventet de 14 dage.

Anmeld

4. september 2012

Isabella_mor

jeg gad godt jeg kunne svare 3-4 stykker som mit max...

jeg er slet slet slet ikke stolt af mit svar og har lyst til at holde det hemligt..

har tidligere i mit liv ikke kunnet finde ud af det der med fyre og passe på mig selv og kunne ikke sige nej og har bare været rigtig dum.!!

ej jeg har slet ikke lyst til at skrive hvor mange... men det er MANGE...  

har dog haft fast kæreste i snart 6 år  og i den tid har det KUN været ham jeg har været sammen med.. Selvfølgelig.  

Anmeld

4. september 2012

MortilCilas

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

Har stemt 12-13 da jeg ikke har sådan styr på det mere Fortryder faktisk en del, da de ikke har kunnet finde ud af det, og synes kun jeg har været i seng med 1 der kunne det han skulle
Men var vidst lidt vild inden jeg fik min søn
Mødommen røg da jeg var 17, var sammen med ham i 9 måneder. Vi gik fra hinanden og jeg gik vidst lidt til den i 1 år, hvorefter jeg fandt sammen med knægtens far (som også tog min mødom) og blev 19 lige efter vi var begyndt at ses igen

Anmeld

4. september 2012

vitapigen

3 fyre... Nej faktisk 4 hvis det tæller med de fyre der ikke kunne få den op at stå  Der var jo forspil som også er en slags sex

Anmeld

4. september 2012

Pige2009

Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

4

Anmeld

4. september 2012

Svenne

2 stk. Men jeg har også været sammen med min kæreste siden jeg var 17

Anmeld

4. september 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
2..

Anmeld

4. september 2012

HeXeri

Jeg har svaret 30-35, men det kunne ligeså godt være 40+ ... Jeg er en gammel kone på 32

Og ikke nok med det så har jeg levet et vildt liv med alskens oplevelser - nogen mindre smarte og andre direkte dumme

.. piger, drenge - ja hvad gjorde forskellen

Har dog holdt mig til min kæreste i 10 års tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.