hvor mange har du været i seng med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Adrina

Vidunderligeunger skriver:

af lyst..

inspireret lidt af den der med hvornår man mistede sin mødom kunne det være sjovt (hahaha) at høre hvor mange vi har været sammen med herinde...

I må selvfølgelig meget gerne uddybe.. og jeg skal også nok svare når der er lidt flere der har svaret for ja det er lidt højt

Mit tal er også MEGET højt og min kæreste er meget ked af det tal. Det er jeg sådan set også, men har haft det skægt ! .

Dog er der nogle som jeg virkelig fortryder !!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

CaWi

Har svaret mellem 20-25.
Ikke noget jeg er videre stolt af. Var i mine sene teenage år kæreste on an off sammen med den her fyr. Når vi så havde en af vores pauser, gav jeg den vist rimelig meget gas.
Om jeg fortryder?? Narh... Det har jo været med til at gøre mig til den jeg er i dag. Både personligheds mæssigt og i sengen

Anmeld

4. september 2012

Dot D

MANGE, så er stoppet med at tælle

Havde en vild og sjov ungdom, så der skete lidt af hvert. Startede også ret tidligt ud

Nu har jeg så nydt den samme mand i 16 år, så det er slet ikke nødvendigt at tælle mere

Anmeld

4. september 2012

Camilla <3

Jeg har stemt 8 

og har det egentlig fint med det tal, de fleste har jeg dog været kærester med.  Men så har jeg prøvet lidt forskelligt .. 

Anmeld

4. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

8  Og jeg fortryder ingen af dem.

Anmeld

4. september 2012

Lady Marion <3

8 forskellige mænd og jeg er 39 år

Anmeld

4. september 2012

Koen.

1 kan jeg prale af

Anmeld

4. september 2012

Laulund87

tanja. skriver:

1 kan jeg prale af

Samme her

Anmeld

4. september 2012

meem

6 stk's.. og fortryder intet

Min kæreste har slet ikke tal på hvor mange han har været sammen med, så det var lidt rart at jeg var lidt oplært vores første gang

Anmeld

4. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
3 her.vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.