Princesspigen skriver:
hej alle i skønne kommede oktober mødre.. 
jeg tænkte det var på tide vi lige stak hovederne sammen igen og fortalte lidt om hvordan det går, om i er ved at være klar osv.. nu nærmer tiden sig jo 
jeg selv er 33+2 idag, har stort set ikke kvalme mere, kaster ikke op mere, maven erikke vildt stor med den lille trives der inde..
vi ved stadig ikke kønnet så det blivet meget spændende.. 
er s småt ved at få alt hjem lige så stille.. alle de store og vigtige ting er på plads så det er snart kun småting der mangler.. 
baby værelset er ikke indrettet eller malet endnu men regner med at gøre det her efter den 1 
hvor langt er i og har i det godt ? 
Håber ikke det er for sent jeg også kommentere herinde, har ikke lige fået kigget herinde.. 
Jeg er idag, 37+2 så der er KUN 19 dage tilbage, puha..
Jeg har virkelig nydt de sidste måneder, med spark, kærlighed og masser af utilpashed.. Men nu er jeg faktisk ved at være godt utålmodig, jeg går og tror jeg er den mest utålmodige blandt mine nærmeste, men NEJ .... 
Hver dag vågner jeg til beskeder som, fød nu, har du født, skal du ikke snart føde osv osv...
Jeg håber at jeg inden de næste 14 dage har født... Er begyndt at få nogle småveer som kommer og går, det gør dælme ondt, men så længe de ikke bliver ved i lang tid, så tror jeg ikke der sker noget..