Lad os lave en opdatering.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

der er jeg ikke nået til endnu..  men er heller ikke helt klar med børneværelse eller tingene...

eller for den sags skyld mine egne ting ( er lig flyttet ind til kæresten for 1 uge siden)  

men kommer nok inden for de næste par uger..  

Nej så kan jeg godt se  Så er der også mange ting der skal gøres klar nu og her

Vi flyttede ind i den her lejlighed i marts og HELDIGVIS havde vi sagt at det skulle være en 4 værelses, for planerne var så småt begyndt på baby 2, at jeg så skulle være gravid når vi fik nøglerne var der ingen der havde forudset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Nej så kan jeg godt se  Så er der også mange ting der skal gøres klar nu og her

Vi flyttede ind i den her lejlighed i marts og HELDIGVIS havde vi sagt at det skulle være en 4 værelses, for planerne var så småt begyndt på baby 2, at jeg så skulle være gravid når vi fik nøglerne var der ingen der havde forudset

hihi nej så er det lækkert med en 4 værelsers  

har har vi hus på 118 km2(tror jeg nok det hedder) med 3 værelser, 2 badeværelser, et par gange, en stue, spisestue og køkken.. og selvfølgelig haven og en garage bygning med værksted  

så vi klager bestemt ikke

Anmeld

11. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

hihi nej så er det lækkert med en 4 værelsers  

har har vi hus på 118 km2(tror jeg nok det hedder) med 3 værelser, 2 badeværelser, et par gange, en stue, spisestue og køkken.. og selvfølgelig haven og en garage bygning med værksted  

så vi klager bestemt ikke

Ville så gerne have en have  Meeeen må pænt vente

Anmeld

11. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Ville så gerne have en have  Meeeen må pænt vente

pt er vi ikke så glæde for haven.. den ligner en skov næsten  ukrudt på 1 meters højde næsten og så ligger der stiladser, tagrander og alt muligt andet som slet ikke er vores

Anmeld

14. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Princesspigen skriver:

pt er vi ikke så glæde for haven.. den ligner en skov næsten  ukrudt på 1 meters højde næsten og så ligger der stiladser, tagrander og alt muligt andet som slet ikke er vores

Ej så kan jeg godt forstå I ikk er heeeelt glade for den ENDNU ..

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

MillesMor111010 skriver:

Ej så kan jeg godt forstå I ikk er heeeelt glade for den ENDNU ..

lige precis  

Anmeld

15. september 2012

Deaktiveret profil

Princesspigen skriver:

hej alle i skønne kommede oktober mødre..

jeg tænkte det var på tide vi lige stak hovederne sammen igen og fortalte lidt om hvordan det går, om i er ved at være klar osv.. nu nærmer tiden sig jo

jeg selv er 33+2 idag, har stort set ikke kvalme mere, kaster ikke op mere, maven erikke vildt stor med den lille trives der inde..  

vi ved stadig ikke kønnet så det blivet meget spændende..

er s småt ved at få alt hjem lige så stille.. alle de store og vigtige ting er på plads så det er snart kun småting der mangler..

baby værelset er ikke indrettet eller malet endnu men regner med at gøre det her efter den 1

hvor langt er i og har i det godt ?

Håber ikke det er for sent jeg også kommentere herinde, har ikke lige fået kigget herinde.. 

Jeg er idag, 37+2 så der er KUN 19 dage tilbage, puha..

Jeg har virkelig nydt de sidste måneder, med spark, kærlighed og masser af utilpashed.. Men nu er jeg faktisk ved at være godt utålmodig, jeg går og tror jeg er den mest utålmodige blandt mine nærmeste, men NEJ .... 

Hver dag vågner jeg til beskeder som, fød nu, har du født, skal du ikke snart føde osv osv...

Jeg håber at jeg inden de næste 14 dage har født... Er begyndt at få nogle småveer som kommer og går, det gør dælme ondt, men så længe de ikke bliver ved i lang tid, så tror jeg ikke der sker noget.. 

Anmeld

15. september 2012

Chili

Camillamuz skriver:

Håber ikke det er for sent jeg også kommentere herinde, har ikke lige fået kigget herinde.. 

Jeg er idag, 37+2 så der er KUN 19 dage tilbage, puha..

Jeg har virkelig nydt de sidste måneder, med spark, kærlighed og masser af utilpashed.. Men nu er jeg faktisk ved at være godt utålmodig, jeg går og tror jeg er den mest utålmodige blandt mine nærmeste, men NEJ .... 

Hver dag vågner jeg til beskeder som, fød nu, har du født, skal du ikke snart føde osv osv...

Jeg håber at jeg inden de næste 14 dage har født... Er begyndt at få nogle småveer som kommer og går, det gør dælme ondt, men så længe de ikke bliver ved i lang tid, så tror jeg ikke der sker noget.. 

Ih, gid det var mig der kun havde 19 dage tilbage

Hvad får du tiden til at gå med ?

Også for at dine veer snart bliver værre

Anmeld

15. september 2012

Deaktiveret profil

Chili skriver:

Ih, gid det var mig der kun havde 19 dage tilbage

Hvad får du tiden til at gå med ?

Også for at dine veer snart bliver værre

Puha, jeg laver en masse småting, tager dagene som de kommer og ordner en masse praktisk.. Har lavet en MASSE mad, som er i fryseren, værelset er klar, taskerne er pakket til afgang, og min kæreste venter bare på jeg siger NU, så han kan blive far.. 

Ja, jeg håber også at de snart bliver til mere end 3 timers smerte, JM siger det er veer, da plukveer ikke gør ondt, men hold nu op hvor kan det gøre ondt! 

Tak for de , jeg håber virkelig også snart der sker noget! 

Anmeld

15. september 2012

Chili

Camillamuz skriver:

i

Puha, jeg laver en masse småting, tager dagene som de kommer og ordner en masse praktisk.. Har lavet en MASSE mad, som er i fryseren, værelset er klar, taskerne er pakket til afgang, og min kæreste venter bare på jeg siger NU, så han kan blive far.. 

Ja, jeg håber også at de snart bliver til mere end 3 timers smerte, JM siger det er veer, da plukveer ikke gør ondt, men hold nu op hvor kan det gøre ondt! 

Tak for de , jeg håber virkelig også snart der sker noget! 

Min mand kan heller ikke vente det er skønt vores mænd glæder sig

Tasken med vores tingmangler jeg godt nok det må blive en gang i næste uge

Jeg ved ikke om man kan sige det, men jeg glæder migtil den smerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.