Gevinst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Det er jeg glad for at høre  - jeg ville nok have det lige som dig! Det må være meget bekræftende, at se det lille hjerte, så håber jeg bare, moderkagen bliver, hvor den hører hjemme, så der kommer en dejlig lille bebs til april.

Fik I nogle procenter på om hvilken vej, I kan forvente det går?

Nej, ikke rigtigt - lægen sagde blot at fostret stadig var så lille på nuværende tidspunkt at der ikke var meget at konkludere ud fra. 

På den ene side lød han positivt stemt over at:

- der var fint hjerteblink

- der på scanningen ingen tydelige, interne blodansamlinger pga. løsningen

- jeg har ingen smerter - overhoved

- det er MEGET lidt, og helt friskt blod der kommer ud

På den anden side hævede han øjenbrynene lidt over at:

- det er ikke stoppet med at bløde! Jeg har nu blødt i over 50 timer

- og det hele på trods af at jeg får hormontilskud

Så det kan stadig gå begge veje Om to uger vil fostret (forhåbentligt) være større = mere at se på scanningsbilledet, så lige nu er der ikke andet for end at vente og se hvad lille orm og min krop beslutter sig for at der skal ske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

piadas

Anonym skriver:

Nej, ikke rigtigt - lægen sagde blot at fostret stadig var så lille på nuværende tidspunkt at der ikke var meget at konkludere ud fra. 

På den ene side lød han positivt stemt over at:

- der var fint hjerteblink

- der på scanningen ingen tydelige, interne blodansamlinger pga. løsningen

- jeg har ingen smerter - overhoved

- det er MEGET lidt, og helt friskt blod der kommer ud

På den anden side hævede han øjenbrynene lidt over at:

- det er ikke stoppet med at bløde! Jeg har nu blødt i over 50 timer

- og det hele på trods af at jeg får hormontilskud

Så det kan stadig gå begge veje Om to uger vil fostret (forhåbentligt) være større = mere at se på scanningsbilledet, så lige nu er der ikke andet for end at vente og se hvad lille orm og min krop beslutter sig for at der skal ske.

Åh, hvor krydser jeg bare fingre!

Er det stadig ikke stoppet?

Anmeld

12. september 2012

JonTri

Et forsigtigt tillykke herfra!!! Mange bløder under svangerskab så krydser fingre for at det er harmløst!

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Åh, hvor krydser jeg bare fingre!

Er det stadig ikke stoppet?

TAK!

I går aftes troede jeg at det hele var stoppet. Fra kl. 17 og frem til jeg gik i seng ved 22-23 tiden var der ingen blødning, men så var der lidt igen her til morgen og i løbet af dagen. Ved ikke helt hvad jeg skal tænke eller tro. Det er ALT FOR LIDT blod til at der kan komme "noget" med ud, men hvem ved om det bare er starten?!? Jeg holder mig i ro i disse dage, og så må vi se hvad der sker... men der er lang tid til scanningen om 2 uger

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

JonTri skriver:

Et forsigtigt tillykke herfra!!! Mange bløder under svangerskab så krydser fingre for at det er harmløst!

Tak - vi må se hvad tiden viser... der er ikke andet for.

Man kan bare ikke rigtigt planlægge i den her situation. Skal egentligt afsted med turister d. 21/10 - altså om over en måned...

Vil jeg kunne det, hvis jeg stadig er gravid? Skal jeg sige fra nu, så de kan nå at finde en anden? Eller ville det være rigtig rart at komme lidt væk fra det hele, hvis jeg (måske) alligevel får en abort inden? Vil jeg altid dømme mig selv, hvis jeg får en abort midt i turen. Ved ikke hvad jeg skal tænke eller tro. Vi kunne RIGTIG godt bruge pengene, men det er svært at vurdere hvad det er det rigtige at gøre, når hele situationen er så usikker

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Lille update: 

Stoppede (igen) med at bløde i går eftermiddags, og her til morgen er der stadig ikke noget.

Keep your fingers crossed

Vil tage den helt med ro endnu et par dage - og så bare håbe der er nok

Anmeld

14. september 2012

Lilje82

Håber det var det sidste blod du har set indtil h*n skal ud :-) 

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Håber det var det sidste blod du har set indtil h*n skal ud :-) 

Åhh ja, det gør jeg altså også

Anmeld

14. september 2012

Lilje82

Og førstctil terminenselvfølgelig ;-)

Anmeld

14. september 2012

JonTri

Anonym skriver:

Tak - vi må se hvad tiden viser... der er ikke andet for.

Man kan bare ikke rigtigt planlægge i den her situation. Skal egentligt afsted med turister d. 21/10 - altså om over en måned...

Vil jeg kunne det, hvis jeg stadig er gravid? Skal jeg sige fra nu, så de kan nå at finde en anden? Eller ville det være rigtig rart at komme lidt væk fra det hele, hvis jeg (måske) alligevel får en abort inden? Vil jeg altid dømme mig selv, hvis jeg får en abort midt i turen. Ved ikke hvad jeg skal tænke eller tro. Vi kunne RIGTIG godt bruge pengene, men det er svært at vurdere hvad det er det rigtige at gøre, når hele situationen er så usikker

Pyhh mon ik det bare er et bristet kar. En abort medfører vel også en smerte hen ad vejen?
Kan godt forstå det er svært at beslutte, om du skal tage afsted... Det er så her mavefornemmelsen er super at lytte til:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.