Gevinst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.289 visninger
69 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

SÅ var der gevinst!! Har lige testet i dag og der var to fine streger - men er endnu meget ny-gravid Ifølge terminsberegneren er jeg 4+5, og er vildt glad

Er anonym, da ingen andre end i og min mand ved det endnu... men hvis jeg nu siger at jeg har en datter, der blev født samme dag som Mettemus' søn - så kan I nok godt finde ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

SÅ var der gevinst!! Har lige testet i dag og der var to fine streger - men er endnu meget ny-gravid Ifølge terminsberegneren er jeg 4+5, og er vildt glad

Er anonym, da ingen andre end i og min mand ved det endnu... men hvis jeg nu siger at jeg har en datter, der blev født samme dag som Mettemus' søn - så kan I nok godt finde ud af det

Wuhuuuu!! Kæmpestort tillykke!!  Glæder mig til at følge dig og håber du får en nem og dejlig graviditet! 

Anmeld

25. august 2012

Kit

Ej,nu holder I altså!

Hi hi... Stort tillykke herfra 

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Wuhuuuu!! Kæmpestort tillykke!!  Glæder mig til at følge dig og håber du får en nem og dejlig graviditet! 

TAAKKKK, håber også at det kommer til at få lige så få graviditetsgener som sidste gang 

Indtil videre føler jeg min jo alt så ikke særlig gravid - ingen tegn - ud over de to streger og udeblevet mens, selvfølgelig

Var det ikke dig der havde døjet med kvalme - nærmest lige fra ægget havde sat sig fast?

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Kit skriver:

Ej,nu holder I altså!

Hi hi... Stort tillykke herfra 

Kit, du må også med på vognen - lige så snart studierne er overstået

Anmeld

25. august 2012

Kit

Anonym skriver:

Kit, du må også med på vognen - lige så snart studierne er overstået

Der er ikke andet for ... Ej, manden skal lige have sin kandidatafhandling overstået og jeg skifter job pr 1/9, så der vil jeg gerne ordentligt i gang inden vi starter pb igen.

Men for fanden - jeg er skruk!

Anmeld

25. august 2012

blomst84

Kæmpe tillykke   

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Kæmpe tillykke   

Taaakkk - og i lige måde!!

Anmeld

26. august 2012

piadas

Ih altså - I går da helt amok!

Kæmpe tillykke! Det gik da ret hurtigt denne gang lige som sidste gang - det er dejligt for jer!

Anmeld

26. august 2012

Karina84

Anonym skriver:

Stort tillykke til dig også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.